Ograđuju se od političkih konotacija

UO BHRT: Izbor Milovića i Radoje je u skladu sa zakonom i pravilnicima

Reakcija UO BHRT odgovorio na priopćenje Poslovodnog odbora i Programskog kolegija RTVFBiH
Vijesti / Politika | 16. 03. 2018. u 17:24 Bljesak.info
Kopirati
  / BHRT

Povodom priopćenja koje su Poslovodni odbor i Programski kolegij RTV Federacije BiH uputili javnosti, a koje se odnosi na kadrovsku i uređivačku politiku BHRT, legalno izabrani Upravni odbor BHRT u svom današnjem priopćenju skreće pozornost na činjenicu da su sve odluke UO donesene u skladu sa zakonom i vrijedećim pravilnicima BHRT-a te da su svi izabrani urednici profesionalci i da tri člana UO koji su glasovali 'za' stoje iza tog izbora.

''Kada je riječ o primjedbama vezanim za neizbor gospodina Srđana Šarenca, koje su se pojavile u medijima, želimo upoznati javnost da gospodin Šarenac nije ispunjavao osnovne formalno-pravne uvjete propisane natječajem, zbog čega nije mogao ni biti izabran na mjesto urednika Dokumentarno-suvremenog programa. Također, smatramo neprimjerenim jednostrane prekide suradnje, s obzirom na više puta iskazanu namjeru za zajedničkim djelovanjem i izgradnjom modernog, profesionalnog i digitaliziranog Javnog RTV sustava'', navodi se u priopćenju za javnost.

UO BHRT se, kako je priopćeno, ograđuje od političkih konotacija iznesenih u priopćenju Poslovodnog odbora i Programskog kolegija RTV Federacije BiH i podsjeća da "jedino članovi UO BHRT, uz legalitet, imaju i puni legitimitet jer procedure izbora provodi nadležna Regulatorna agencija za komunikacije BiH, a ne političke i interesne grupacije".

UO BHRT se, kako se ističe u priopćenju, ograđuje od političkih konotacija iznesenih u priopćenju Poslovodnog odbora i Programskog kolegija RTV Federacije BiH i podsjeća da jedino članovi UO BHRT, uz legalitet, imaju i puni legitimitet jer “procedure izbora provodi nadležna Regulatorna agencija za komunikacije BiH, a ne političke i interesne grupacije”.

Priopćenje UO BHRT potpisuju Dejana Radovanović-Šarenac, predsjedvajuća, te Zoran Krešić i
Ljubomir Zuber, članovi. Član UO BHRT Mufid Memija, kako je navedeno, nije suglasan sa stavovima iznesenim u ovom saopćenju.

Podsjećamo, u jučerašnjem priopćenju RTV Federacije Bosne i Hercegovine je obavijestila javnost da prekida svaku suradnju sa Dokumentarno-suvremenim programom BHT1, sve dok je na mjestu šefa te redakcije Tvrtko Milović.

Optužuju ga za vrijeđanje djece žrtava rata, govor mržnje, te da poziva na etničku segregaciju i izolaciju osoba na temelju njihove etničke pripadnosti.

Tekst članka se nastavlja ispod banera

Kopirati