Narod i Pravda

Stranka poziva Telecom da se povuče s televizije Pink zbog Markala i Alije

Iz Naroda i Pravde podsjećaju na sraman potez BH Telecoma koji je Pinku ''svoja vrata otvorio još prije pet godina…''
Vijesti / Politika | 06. 02. 2019. u 11:08 Bljesak.info
Kopirati

Stranka Narod i Pravda pozvala je BH Telecom i druge kompanije da prekinu suradnju s ovom televizijom Pink jer je za zločin na sarajevskoj tržnici Markale optužila najviše bosanskohercegovačko političko i duhovno rukovodstvo na čelu s predsjednikom Alijom Izetbegovićem i reisom Mustafom ef. Cerićem.

Iz Naroda i Pravde podsjećaju na sraman potez BH Telecoma koji je Pinku ''svoja vrata otvorio još prije pet godina i višemilijunskim ugovorom omogućio da se ova tvrđava laži i manipulaciji nametne na bh. medijskom tržištu''.

''Jedini besramniji potez od negiranja zločina jeste pokušaj da se za zločin okrive njegove žrtve. Takvi potezi duboko vrijeđaju sve građane Sarajeva, sve žrtve višegodišnje opsade, sve nas koji smo iz dana u dan trpjeli teror, tisuće i tisuće granata. Suosjećanje sa žrtvama možemo pokazati na različite načine, a jedan od njih je sigurno i da ne dozvolimo da se našim parama vrijeđaju žrtve'', poručio je član Naroda i Pravde Kemal Ademović.

Iz ove stranke podsjećaju da BH Telecom, kompanija čije je sjedište svega stotinjak metara zračne linije od pijace Markale gdje je počinjen zločin, programe Pink televizije nudi u osnovnom paketu, tako da su svi bh. građani koji se opredijele za usluge BH Telekoma prinuđeni plaćati i programe Pink televizije.

''Razumijemo tržišnu utakmicu i uvjete u kojima BH Telecom djeluje, ali je višegodišnja praksa BH Telecoma sramna. Tražimo od ove i od drugih kompanija da programe mašinerije laži i zla, kakva je Pink televizija, nude isključivo kao dodatnu opciju, čime bi omogućili građanima, koji se za usluge BH Telecoma često odlučuju i iz patriotskih razloga, da ne financiraju vlastito ponižavanje'', navodi Ademović.


Narod i pravda poziva i građane, korisnike BH Telecoma, da od ove televizije traže uklanjanje kanala koji su i danas dio propagande zvaničnog Beograda.

''Ta televizija, uz druge medije, i danas je, kao i ranije, jedan od osnovnih stupova vladajućeg režima u Beogradu koji rehabilitira osuđene ratne zločince. Siguran sam da ovakve laži, bez obzira koliko puta ponovljene, nikada i ni za koga neće postati istina. Ali me je stid, kao bivšeg borca kome je rahmetli Alija Izetbegović bio vrhovni komandant, što smo dopustili da ga se vrijeđa, lažno sumnjiči i ponižava i da za to još plaćamo vlastitim novcem'', kaže na kraju Ademović.

Tekst članka se nastavlja ispod banera

Kopirati