U koje spadate?

Visoki, mršavi, ljevoruki i "glavati" pametniji od ostalih

Znanstvenici nisu otkrili izravnu vezu visine i inteligencije iako smatraju da bi razlog mogla biti genetika.
Sci-Tech / Znanost | 04. 11. 2019. u 12:05 Bljesak.info

Ne samo mozak već i visina pokazuje koliko je neka osoba inteligentna, zaključak je zajedničkog istraživanja sveuilčišta Brown i Princeton.

Studija navodi kako su visoki ljudi pametniji, a zaključak zasniva na činjenici da su oni postigli bolje rezultate na kognitivnim testovima, piše Srna.

Osim toga, ti ljudi najčešće rade na visokim poslovnim pozicijama koje zahtijevaju i veću razinu inteligencije, kao i bolje verbalne i numeričke vještine.

Ipak, znanstvenici nisu otkrili izravnu vezu visine i inteligencije iako smatraju da bi razlog mogla biti genetika.

Istovremeno, kako prenosi portal Zdravlje, mala studija sveučilišta u Ateni pokazala je da ljudi koji pišu lijevom rukom imaju veće kognitivne sposobnosti.

Ljevoruki su se pokazali boljim u pamćenju i u mentalnoj fleksibilnosti u odnosu na dešnjake.

Također, moguće je da i debljina utiče na inteligenciju.

Osobe s indeksom tjelesne mase do 20 pokazali su se kao bolji u pamćenju nego oni koji su debeli.

Studija u Ateni utvrdila je da hormoni masti oštećuju stanice mozga, a drugi razlog je činjenica da je gojaznost najpoznatiji rizični faktor kardiovaskularnih bolesti.

Studija objavljena u Molecular Psychiatry zaključuje da osobe koje imaju "nešto veću glavu" pokazuju bolje rezultate na verbalnim i numeričkim testovima te su samim tim i pametniji.