Arheologija

Trilobiti – Otkriće staro 500 milijuna godina

Trilobiti su izumrla skupina morskih člankonožaca koji su u oceanima živjeli prije oko 520 milijuna godina do 250 milijuna godina.
Sci-Tech / Znanost | 16. 12. 2020. u 13:52 Bljesak.info

Kineski su znanstvenici u istočnoj pokrajini Shandong pronašli fosiliziranog trilobita neobičnog oblika glave koji datira iz razdoblja otprije 500 milijuna godina, prenijela je kineska novinska agencija Xinhua.

Trilobita dugačkog četiri centimetra koji nosi naziv Phantaspis auritus karakterizira glava s proširenim prednjim dijelom koja ima dvostruk šiljasti oblik nalik zečjim ušima, objavio je Institut za geologiju i paleontologiju Kineske akademije znanosti u Nanjingu.

“Prvi put vidimo trilobit tako neobična izgleda. Neobičan oblik njegove glave vjerojatno mu je pomagao u lovu na hranu ili pri zbunjivanju njegovih prirodnih neprijatelja”, rekao je znanstvenik Zhao Fangchen, istraživač s Instituta u Nanjingu.

Rezultati studije nedavno su objavljena u stručnome časopisu Acta Palaeontologica Polonica, prenijela je Hina.