CanSino Biologics

Ad5-nCOV - Kinezi patentirali cjepivo protiv Covida

Ovo je prvo patentirano cjepivo u Kini, objavili su državni mediji u toj zemlji.
Sci-Tech / Znanost | 17. 08. 2020. u 09:20 Bljesak.info

Kineska kompanija specijalizirana za cjepiva CanSino Biologics patentirala je prvo potencijalno cjepivo protiv virusa COVID-19 pod nazivom "Ad5-nCOV", javili su državni mediji pozivajući se na dokumente o zaštiti intelektualne imovine.

Ovo je prvo patentirano cjepivo u Kini, objavili su državni mediji u toj zemlji, prenosi Srna.

Mediji navode citate dokumenta kojeg je objavila kineska Nacionalna administracija za intelektualnu imovinu. Patent je potvrđen 11. kolovoza.

Ad5-nCoV COVID-19 Vaccine

Ad5-nCoV is the first novel coronavirus vaccine for COVID-19 in a clinical trial in China. The vaccine candidate is built upon CanSinoBIO's adenovirus-based viral vector vaccine technology platform. The Ad5-nCoV vaccine candidate is a genetically engineered vaccine candidate with the replication-defective adenovirus type 5 as the vector to express SARS-CoV-2 spike protein.

Saudijska Arabija je objavila da ovog mjeseca planira pokrenuti treću fazu kliničkih ispitivanja sjepiva firme CanSino. Kompanija navodi da vodi razgovore i s Rusijom, Brazilom i Čileom o pokretanju treće faze testiranja u tim zemljama.

CanSinoBIO's Investigational Vaccine Against COVID-19 Approved for Phase 1 Clinical Trial in China-CanSino Biologics Inc

TIANJIN, CHINA, March 17, 2020, CanSino Biologics Inc. ("CanSinoBIO", HK6185), an innovative biopharmaceutical company dedicated to vaccine R&D and commercialization, announced today that its Recombinant Novel Coronavirus Vaccine (Adenovirus Type 5 Vector) candidate ("Ad5-nCoV"), co-developed with Beijing Institute of Biotechnology (BIB), has been approved to enter into Phase 1 Clinical Trial.

Dionice CanSino na burzi u Hong Kongu porasle su jutros za oko 14 posto, a na burzi u Šangaju za 6,6 posto.