SICSA

Ovo je jedini studij svemirske arhitekture na svijetu

Na Sveučilištu u Houstonu, Sasakawa International Centar for Space Arhitecture (SICSA), još od kraja osamdesetih godina nudi se studij svemirske arhitekture i to je jedini studij takve vrste na svijetu.
Sci-Tech / Obrazovanje | 07. 08. 2019. u 19:38 Bljesak.info
SICSA - Sasakawa International Center for Space Architecture

Sljedeće desetljeće moglo bi biti u znaku ponovnog osvajanja svemira! Ne samo da NASA najavljuje novu misiju na Mjesec već Elon Musk ima puno veće i ambicioznije planove – osvojiti Mars i početi graditi koloniju koja će biti prvi korak trajnom naseljavanju Crvenog planeta.

Možemo očekivati i početak svemirskog turizma, a možda i novih svemirskih stanica u kojima bi astronauti (a možda i turisti) živjeli i provodili istraživanja, te bi to mogle biti baze i temelji za buduće svemirske pothvate, piše Zimo.co.

S obzirom na sve veći fokus na svemir, možemo očekivati da će tijekom sljedećih godina sve traženija biti radno mjesto svemirskog arhitekta, a u SAD-u već postoji i studij svemirske aritekture.

Naime, na Sveučilištu u Houstonu, Sasakawa International Centar for Space Arhitecture (SICSA), još od kraja osamdesetih godina nudi se studij svemirske arhitekture i to je jedini studij takve vrste na svijetu.

SICSA je “akademski lider na području svemirske arhitekture”, ali edukacija i istraživanje nisu usmjereni samo na svemir već i na razvoj i dizajn zemaljskih postrojenja i objekata u ekstremnim uvjetima na našem planetu, poput smještaja za ljude u slučaju katastrofa, polarnih istraživačkih stanica itd.

Stručni studij svemirske arhitekture namijenjen je prvostupnicima znanstvenih područja i svima koji su završili studij arhitekture, a imaju “odgovarajuće tehničke kvalifikacije”. SICSA nudi dva kurikuluma svemirske arhitekture – redovni studenti pohađaju tri semestra, dok izvanredni studenti koji su već zaposleni pohađaju pet semestara. Kurikulum uključuje predmete poput planiranja i analize misija te dizajna svemirskih brodova i svemirskih postaja, a osim dizajna, studenti uče i o logistici, orbitalnoj mehanici, troškovima transporta itd., piše Zimo.co.

S obzirom na to da se sveučilište nalazi u Houstonu, SICSA surađuje sa svemirskim centrom, ali i zračnom lukom u tom gradu, kao i s NASA-om, Boeingom i drugim kompanijama.

Za mnoge ljubitelje svemira i potencijalne svemirske istraživače ovo je studij iz snova, a više informacija o SICSA-i i svemirskoj arhitekturi potražite na službenim stranicama.