"Vau, radi"

Elon Musk uspješno objavio tweet putem svemirskog interneta

Iako skeptici ističu da nije moguće dokazati je li Musk zaista objavio tvit putem Starlinkove mreže, brojni su Muskovi pratitelji s oduševljenjem dočekali ovu objavu.
Sci-Tech / Internet | 22. 10. 2019. u 15:15 Bljesak.info

Elon Musk možda se povremeno čini kao luđak, ali mora mu se odati priznanje. Kad nešto odluči napraviti, onda to i ostvari (prije ili kasnije).

Tako je, ako je vjerovati njegovoj objavi na Twitteru, uspješno isprobao svemirski internet koji osiguravaju njegovi sateliti u mreži Starlink.

Podsjetimo, Muskova tvrtka SpaceX u nisku je Zemljinu orbitu poslala prvih 60 satelita prije nekoliko mjeseci. Ti sateliti čine okosnicu mreže Starlink, koja bi, prema javno dostupnim planovima, trebala u konačnici imati 30 tisuća satelita i pokrivati cijelu Zemlju, piše Zimo.co.

Iako skeptici ističu da nije moguće dokazati je li Musk zaista objavio tveet putem Starlinkove mreže, brojni su Muskovi pratitelji s oduševljenjem dočekali ovu objavu.

Starlink bi trebao omogućiti pristup internetu bilo gdje na Zemlji, a Musk je u nekoliko navrata isticao kako bi korištenje Starlinka trebalo biti jeftino i dostupno svima.

Da Muskov plan može biti problematičan, upozorili su i astronomi koji ističu da bi tolika količina satelita u niskoj Zemljinoj orbiti onemogućila promatranje svemira, piše Zimo.co.

Bit će zanimljivo vidjeti, koliko će Musku i ekipi trebati da upogoni cijelu mrežu i hoće li (i kad) Starlinkov svemirski internet biti dostupan i kod nas.