NASA se šali

Vic star 400 godina: Kako je Jupiter prevario ženu

Sci-Tech / Flash | 09. 07. 2016. u 06:33 K.K.

Ranih 1600-ih Galileo Glilei i jedan manje poznati astronom, Simon Marius otkrili su četiri najveća od Jupiterovih 67 mjeseca. Imena su mjeseci dobili po četiri ljubavnice mitološkog boga.

Ako niste previše upoznati s grčko-rimskom mitologijom, Jupiter je imao i ženu - Junonu.

Premotajmo vrijeme malo naprijed, u 2011. kada je NASA lansirala sondu Juno da napravi 'slatke fotke' Jupitera. A onda je, 4. jula 2016. NASA primila podatke da je sonda uspješno ušla u Jupiterovu orbitu.

Nije trebalo dugo čekati da se na račun toga na internetu počnu zbijati vicevi. Tako se najprije na Redditu pojavilo da je "Junona došla špijunirati svog muža sklonog varanju".

Jedan korisnik Reddita doradio je priču.

"Jupiter je znao da je Junona saznala da je Jupiter vara pa je odlučio sakriti svoje afere tako da se prekrije plaštom. No nije uspio prevariti Junonu. Kada je vidjela da se oblak približava Io (jedna od Jupiterovih ljubavnica i jedan njegov mjesec) odlučila je otpuhati oblak da bi otkrila Jupiterovu nevjernost", napisao je korisnik.

Službeno objašnjenje dala je i NASA, još 2011.

"Ime sonde Junona dolazi iz grčke i rimske mitologije. Bog Jupiter je sebe prekrio veom oblaka kako bi sakrio svoje nestašluke, ali njegova žena Junona mogla je viriti kroz oblake i otkriti Jupiterovu pravu prirodu", napisala je tada NASA, prenosi N1.