Ivo Krešić

"Ljudi vole doživjeti katarzu kroz smijeh, vole vidjeti kako se netko šali sa moćnicima"

Kultura / Flash | 13. 07. 2012. u 09:01 M.A.

Tekst članka se nastavlja ispod banera

Predstava Otirač Uan men šou je sinoć u Mostaru startala s turnejom po BiH... U kojim gradovima ćeš još igrati?

Tako je. Ova koncepcija UAN MEN ŠOU je sinoć krenula sa mini turnejom po BiH. Na otvorenoj scena Cluba Aleksa u sklopu World music festivala. Bilo je super, mjesto odlično za igru. Večeras, 13.07. u 21:00 igram u klubu Smokva dizajn u Ljubuškom. To je mjesto koje ima jako lijep mediteranski štih, ljetnu scenu i svoju publiku. Nakon toga slijedi gostovanje u Neumu, 31.07. , zatim Livno, Široki Brijeg, Tomislavgrad, Bihać, Sarajevo...

Hoćeš li prelaziti granice i ići gostovati u susjedne države?

Nakon igranja u Zagrebu bilo je nekoliko poziva iz HR i Srbije. Svakako da bih volio igrati ali čekam da se još malo poslože neke kockice pa da se sve o lijepo uveže u jednu cjelinu.

Interes za predstavu ne posustaje, nakon toliko izvođenja predstava i dalje puni dvorane, kako komentiraš toliki interes publike?

Predstava uspješno komunicira s publikom, govori o temama i situacijama u kojim se ljudi prepoznaju. Energična je i zaigrana, a ljudi to znaju cijeniti. Također nije opterećena scenografijom ili kostimima, sve je na glumcu. Ljudi vole doživjeti katarzu kroz smijeh, to je nešto. Vole vidjeti kako se netko šali sa moćnicima koji nam kroje sudbine svaki dan i to ih valjda privlači.

Možemo li uskoro očekivati nove projekte Ive Krešića?

Ja teatar gledam kao igru za cijeli život. Stalno radim, razmišljam, učim tekst i igram se. Uan men šou se stalno mijenja, nadopunjuje, širi, teme se mijenjaju. Trenutno sam u procesu rada na novom materijalu, pa ćemo vidjeti..

Mijenjaš li dijelove predstave kako se politička događanja u državi mijenjaju?

Ono što ja tražim od sebe je da teme o kojima govorim nisu teme za mjesec ili dva. Komentiranje dnevno-lokalnih političkih situacija zna biti simpatično, to se i dogodi s vremena na vrijeme, ali da bi predstava bila dobra, ona se mora studiozno obraditi. Neki dan sam gledao poznatog stend up komičara u Mostaru i kada je počeo komentirati lokalne događaje vidjelo se da nije pripremljen. Ja to ne volim raditi. Volim biti dobro organiziran. Naravno, ovo ne isključuje imrpovizaciju koja sve to može lijepo začiniti.

Naše društvo je rob 'moderne tehnologije' jesi li razmišljao o tome da možda digitaliziraš UAN MEN ŠOU?

Zanimljivo pitanje. Uan men šou je predstava koja traži kontakt s publikom, ona je živa i traži od glumca da se znoji i da komunicira. Tako da snimak predstave je moguć, ali iskreno, nisam to planirao još. Možda nekada, ako se ukažu mogućnosti za to. Sve je to stvar mogućnosti.

Mlađe generacije ne posjećuju često kazalište, misliš li da bi to možda mogao biti način da se privuku kazališnoj umjetnosti?

Što se mlađe publike tiče, a i starije - rekao bih samo ovo. Predstava treba biti zanimljiva da bi je ljudi išli gledati. Nitko od nas ne mora ići u kazalište. Tako da sam ja ipak malo kritičniji prema nama glumcima, nego prema publici. Tko želi gledati dosadne, izlizane, isprane, izmrcvarene teme? Ja ne, a i ja sam publika kada sjedim s one strane dasaka.

Za kraj, kako ti podnosiš ove temperature, je li teško igrati po ovim nesnošljivim vrućinama?

Vrućina mi ne smeta. A ljetnu turneju sam koncipirao tako da se igra u prostorima koji su ugodni i publici i meni.

Kopirati
Drag cursor here to close