prestižni festival

Ježurka Ježić ide na Berlinale

Kultura / Flash | 18. 01. 2017. u 08:56 K.K.

Animirani film “Ježeva kućica” premijerno se prikazuje na prestižnom festivalu u Berlinu.

Film je nastao prema slavnoj priči Branka Ćopića u tehnici stop-animacije, a produkcijski je ostvaren u suradnji kanadskog Nacionalnog filmskog odbora (NFB) i hrvatskog Bonobostudija. To je prva suradnja NFB-a i jednog hrvatskog studija u posljednjih 40 godina. Produkciju potpisuju Jelena Popović (NFB) i Vanja Andrijević (Bonobostudio), a film u Hrvatskoj potpomažu Hrvatski audiovizualni centar (HAVC) i Gradski ured za obrazovanje, kulturu i sport Grada Zagreba.

Desetminutni animirani film “Ježeva kućica” vjerno slijedi slavni predložak Branka Ćopića, i to na tri jezika: narator hrvatske verzije je Rade Šerbedžija, engleske glumac Kenneth Welsh, a francuske glumica France Castel. Glazbu u filmu potpisuje Darko Rundek. Za animaciju su zaslužni Ivana Bošnjak i Thomas Johnson, a modeliranje lutaka djelo je spomenutih autora, Ivane i Tomasa, uz reditelja i scenaristu Evu Cvijanović.

Savjetnik pri izradi lutaka i animacije bio je slavni autor Tim Allen, suradnik Tima Burtona i Wes Andersona.

Direktor fotografije je Ivan Slipčević, a montažerke Eva Cvijanović i Iva Kraljević. Priča o hrabrom Ježurki koji šumom povazdan luta, do sada je već naučila brojne domaće generacije čitatelja da je vlastiti dom najljepši i najvažniji u životu, a očekuje se da će i ovaj animirani film – koji uspješno oživljava živopisne likove iz te klasične basne – učiniti slično za gledatelje iz cijelog svijeta.

To je treći animirani film Eve Cvijanović, koja je diplomu iz animacije stekla na montrealskom sveučilištu Concordia.

Ježeva kuća / Hedgehog's Home - CLIP from Bonobostudio on Vimeo.