zjavu Milorada Dodika da je Sarajevo najsličnije Teheranu ovih je dana na svoj način potvrdio i Srđan Dizdarević, predsjednik Helsinškog odbora za ljudska prava BiH. "Sarajevo je postalo jednonacionalni grad u kojemu
je politika etničkog čišćenja, nažalost, uspješno obavljena", izjavio je Dizdaredvić.
Piše: Petar Miloš
On također kaže da su građani Sarajeva više od 90 posto pripadnici bošnjačke nacije, a da se Hrvati i Srbi na odgovornim pozicijama u glavnom gradu mogu nabrojati na prste jedne ruke. Posebice zabrinjava što etničko čišćenje Sarajeva nije posljedica samo ratnih događanja, nego je u ovih trinaest godina mira čak pojačano.
Na to su upozorili i pojedini parlamentarni zastupnici iz reda hrvatskog naroda. Tako su Hrvati postali manjina i u Doglodima, Stupu, Barama i Otesu gdje su prije rata bili golema većina. Nije to posljedica samo iseljavanja Hrvata (i to dovoljno govori o njihovu položaju), nego i urbanističke politike koja uzima hrvatsko zemljište za gradnju velikih stambenih zgrada gdje se useljavaju invalidi i borci Armije BiH. Kao što je slučaj na Stupu.
Već godinama ovaj problem povremeno naglašavaju pojedinci, ali se on na višim razinama federalnih vlasti stalno gurao pod tepih, da bi se strancima stalno podmetala priča o multietničnosti Sarajeva, slikajući stari dio grada gdje u jedan kadar stanu katolička i pravoslavna crkva, džamija i sinagoga. Nažalost, te su bogomolje samo svjedok nekadašnjeg suživota, a nikako današnje situacije.
ja sam Hrvat iz Bosne u moje selo su 93 godine dosli vojnici HVO-a kao pojacanje tu su bili dva dana i selo je palo u muslimanske ruke sad kad pogledam situaciju ti vojnici su dosli da ociste selo od nas Hrvata i da nas nasele u Hercegovini bukvalno su nas pokupili iz kuca i odveli u Hercegovinu tu uopste nije bilo tih dana nikakvi borbi jednostavno su nam rekli da se nemoze selo odbraniti sto su bile lazi znaci sami smo sebe ocistili jer Hrvate nikada nije zanimala Bosna nego samo Hercegovina mislim HDZ nije zanimala Bosna
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +15
... napisao njghgjk,
Kolovoz 10, 2008
što se nevratiš lošeti u hercegovini,za 1h namoru,dobili kuće umjesto slamarice i odate po asvaltu,a ne makadamu.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +7
... napisao Merci,
Kolovoz 10, 2008
Mogli su umjesto Sarajeva staviti u naslovu bilo koji grad u BiH i sve bi isto bilo!! Kakva je situacija u Banja luci, mala Moskva,...U zap Mostaru, eno sve se bošnjaci pitaju, sve na čelnim mjestima..a za iseljavanje Hrvata iz Sarajeva, najviše mogu zahvaliti politici HDZ, koji na njih nikada nije ni računao, porediti etničku sliku Sarajeva sada i prije rata je smiješno, Prije rata je na teritoriji grada koja je brojala 9 opština i oko 550 000 st, živjelo 150 000 srba,danas Sarajevo ima oko 350 000 stanovnika i 2/3 prijeratne teritorije i sada na teritoriji Sarajeva koju je imao prije rata živi isto toliko srba,samo su prešli na Pale,Lukavicu...a to su sve bivši djelovi sarajeva, to je jedan od osnovnih razloga promjenjene etničke slike, a ostali razlozi su isti kao i u zap.MO,BL,Čapljini,Trebinju,Zenici,.....
mostarac promijeni nick ne odgovara ti..to je skutorsko razmisljanje.. a sta imas u herceg bosni aj razmisli nema gore ni vode samo kamen ne moze se nista bez bosne a mostar je samo jedan i nikad nece biti "zapadni" sve dok je pravih mostaraca
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -2
... napisao air wick,
Kolovoz 10, 2008
ja vam kazem za 5 godina nece biti BiH nego samo bosna...vamo ce biti republika srpska a Hercegovina ce se pripojit Hrvatskoj..!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +3
... napisao raspad,
Kolovoz 10, 2008
U pravu je Dodik kad je onaj grad na Miljacki nazvao Teheranom. Možda bi mu još bolje stajalo im,e Islamabad.
Za GRAD: Ti kr.etenu maloumni i šovinistički nemaš pravo nikoga nazvati glupim. Ako postoji jedinica za mjerenje gluposti, zove se GRAD: Svi ti se smiju koji čitaju tvoje idi.otarije. Ali, mi bez tebe ne bi mogli živjeti. Ti si naša dika i ponos. Volimo te do bola - tvoji ŠKUTORI:
PS: Kada ćeš nam opet doći u posjet. Nema te od 1992. kada su te Srbi protjerali iz Podveležja, a mi primili, nahranili, najeli i napojili (sjećam se kako si dobro krkao špek i pršut i govorio: U je dobro, samo da me nana i babo ne ugledaju!). Dođi, opet ćemo ti dati nešto humanitarne pomoći.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +10
... napisao Merci,
Kolovoz 10, 2008
Osvoji ti mostar 2008, kad već nisi moga sa HV 93-će, ovako je lakše , slažeš i boli te q***c
Budimo otvoreni: sarajevo je postalo jednonacionalno iz slijedećih razloga: Tamo ne trpe Hrvate ni Srbe. Ne trpe katolike ni pravoslavne, ne trpe nikoga tko nije politički, nacionalno i vjerski opredjeljen kao oni. Tamo im smeta hrvatska povijest, jezik (zovu ga ustaškim), hrvatski tv program, šahovnica (i nju zovu ustaškom!), smeta im pozitivna riječ o Tuđmanu, HVO - u, HV - u, smeta im svaka kritika turskih vremena i kritika zločina Armije BiH. Jedino im ne bi smetalo da svi prijeđu na islam. Ne smeta im (ipak) kad netko za sebe kaže da je Katolik, ali je ružno izjasniti se Hrvatom. Isto se sve odnosi na Srbe.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +15
... napisao (T)KO,
Kolovoz 10, 2008
a seher BANJA LUKA, TREBINJE,..? I po raseljene bosne.majku vam zlocinacku.a zapadni dio nekadasnjeg Mostara?
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -3
... napisao dr_Evil,
Kolovoz 10, 2008
:) smijesno zar ne .. pa onda HaHa nisi trebao rusit sfrj i svi bi opet bili jednaki i mi danas ne bi vodili ovu temu .. slazem se sa tobom svi se*u u sve tri nacije
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao Mostarac,Hercegovac,Bosnjak,
Kolovoz 10, 2008
Dragi Milose, Cijenio sam i cijenim tvoje novinarsko umijece i djelo. Nadam se da ces procitati i komentare na Bljesku i onda sam uvidjeti kako stvari stoje. Ja sam u svim dosadasnjim komentarima bio i vise nego objektivan, mada sam ja kao gore navedeni nasilno postao dijasporac. 1992 sam bio podoban a godinu poslije ne. Ratna proslost je bila nevazna i skoro sam glavu izgbio zbog imena. Nisi glup, i sam znas sta se dogadjalo i u Mostaru a i u tvome Tomislavgradu (Duvnu). Ta ideja je propala kao i mnoge druge koje su postojale na sve stane. Ne tvdim da je to sto se u Sarajevu dogadja dobro ili pravilno, ali u tome ima svega. Ne samo Bosnjacko muslimanskog nacionalizma, z a koga necu reci da postoji, ali i ekonomske bijede i nesposobnosti Glavnog grada, u poredjenju sa Hrvatskom koja ju u procvatu. U Sarajevu ne samo da nema para, nego vise ni duha, jer gladnom stomaku nije do smijeha. Tu su malo i Bosnjaci (zajedno sa Albancima, Sandzaklijama koji su uzurpirali grad) prekopirali nasu bracu Srbe i Crnogorce, i napravili rezim,, komunisticko kriminalnog miljea kao u Rusiji, gdje nesigurnost postaje svakodnevnica, a nedozvoljene radnje normalne, a zakon nepoznat. Iz takvoga milje sele i same Sarajlije a dolaze Sandzaklije i istocni Bosanci koje popunjavaju mjesta kao sto su i moje u Mostaru popunili Konjicani, Srednjobosanci, Zap Hercegovci. Godine ce proci dok se novopridosli urbaniziraju. Godine ce proci dok se od njih napravi produktivna populacija i ovi gradovi pocnu da zive normalno. ps. procitaj komentare i vidi kako izgleda nacionalizam, koliko se uvazavamo i cijenimo.
napisao fsafsa.., Kolovoz 10, 2008 Merci nema više zapadni istocni sjeverni mostar Mostar je 1 grad. Hrvatski grad kao i Vrhbosna odnosno(Sarajevo)
JESTE ALI U q***u..MOSTAR JE UVIJEK BIO GRAD SVIH NACIONLNOSTI I TAKO CE OSTATI..TEBI AKO SE ZIVI U ISKLJUCIVO HRVATSKOM MJESTU IDI U CAVOGLAVE!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -3
... napisao seselj,
Kolovoz 10, 2008
sta se svadzate koji k***c nemojte da ja dole dodzem!!!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +2
... napisao px,
Kolovoz 10, 2008
da francek vam je kriv on vas se preseljavao i iseljavao seoba naraoda i stjerao vas u kamen sad bi u sarajevo nevoli te vi sarajevo vi volite lipu vasu zato va nema u metropli a vazda vi ugrozeni pa vi ste se borili za zp hercegovinu eto vam je
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -3
... napisao sting,
Kolovoz 10, 2008
ma mostar ne postoji to je sad kolorit ljakse tipova od konjica od nevesinja od skutorije od zap.hercegovine tj. splet nekulture , primitivizma i necovjecnosti.o boze vrati ih u kamen da cuvaju koze.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -1
... napisao HaHa Bih,
Kolovoz 10, 2008
Da, MOHA, slažem se kako su Hrvati sami otišli iz Sarajeva. Otišli eto i Srbi. Sami samcati. Meni nešto ne ide u glavu da jedni i drugi odlaze SAMI SAMCATi ito masovno. I, eto, po tebi muslimani za to nisu ni trunke krivi. Pa se nešto pitam: Bože moj, koje su budale Hrvati i Srbi iz Sarajeva, kada odlaze SAMI SAMCATI, napuštaju domove gdje su stoljećima živjeli i odlaze sa zavežljajima u ruci u nepoznato. Odlaze, a nitko ih ne tjera. Budale, eto ti. Pa, na svijetu u niti jednoj naciji nema toliko budala. Da odlaze pojedinačno, hajde de, moglo bi se razumjeti, ali masovno... Mora da ih je zahvatila neka masovna sk**ačka epidemija. Ne samo što odlaze, već i bezdušno lažu. Za razliku od tebe (i tebi sličnih) oni ne kažu kako odlaze dragovoljno, nego kažu da im je u Sarajevu postalo nemoguće, nesnošljivo, da su izloženi pritiscima, da su omalovaženi, da teško dobivaju posao, da ih se šikanira, da u Sarajevu gotovo nema Hrvata (ni Srbina) na kakvome rukovodećem mjestu, osobito u direktorskoj fotelji. Još, sram ih bilo, tvrde kako im dobacuju da su ustaše, da im pljačkaju i devastiraju crkve, čak ih gađaju izmetom, rugaju se i fizički napadaju svećenike, osobito časne sestre, fizički ih maltretiraju (ponekoga Leutara ili Mrnjavca i ubiju), kako im za Božić gađaju kamenjima u prozore i kako im prijete telefonom... Ma, lažu svašta. Neće da priznaju kako im je ustvari u Sarajevu kao bubregu u loju, kako je to tolerantna multietnična i mulikulturna sredina, kako su svuda ravnopravno zastupljeni, itd.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +13
... napisao sting,
Kolovoz 10, 2008
halo drug milos komunjaro bivsa,a di ti je drug sagolj,drug gebels imam tvoje snimke iz rata druze.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao Norris,
Kolovoz 10, 2008
I ta hercegovačka nekultura je multikulturna (sad si nabrojao) a ta sarajevska je jednonacionalno nekulturna.
što jest jes prije će se hrvati i srbi slagati nego što će sarajevo biti glavni grad ove države Hrvatima
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +2
... napisao pitar,
Kolovoz 10, 2008
eto sad su muslimani krivi sto je 150 000 srba ´92. otislo iz grada na brda da puca po nama. mi smo krivi i sto smo naselili 200 000 protjeranih muslimana iz istocne bosne i okolnih gradova. trebali smo ih vratiti karadzicu i mladicu da ih pokolju, sve u cilju multinacionalnosti. krivi smo i sto su se hrvati spasili odlaskom u hrvatsku, a mi ostali da branimo grad. krivi smo i sto su nas hrvati zajedno sa c*****ima napali ´93. na otesu, stupu i azicima, pa ih kasnije bilo strah ili sram da se vrate. krivi smo i sto su srbi prodali svoje stanove po skupe pare. sve i jedan su im vraceni, a malo koji se vratio da zivi, iako ja licno nisam cuo ni za jedan jedini incident da su povratnicke porodice napadnute, ubijene ili da im je nedaj boze zabranjeno da idu u skolu. ako neko jeste, nek mi javi molim vas! samo vi trujte narod ovakvim tekstovima, ali znajte jedno: ovo vam je zadnja sansa za zajednicki zivot i da zajedno gradimo drzavu. muslimanima je pun k****c vaseg k.urcenja! vi nikad niste bili slabiji, a mi nikad jaci i naurozaniji. ako se opat zakuha, nece vam bog pomoci! hvala i dovidjenja!!!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao m_r_š u sredinu da vas kara_mo šugav e,
Kolovoz 10, 2008
A isusa ti pitar jesi malouman... da nisi slučajno JEB_ENA BAL_IJA... ?? pa naravno da jesii... vi nikad jači i naoružaniji.. pa haahahhahaa.. koji glup lik..
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao pitar,
Kolovoz 10, 2008
za predhodni post buraz, jesam b.alija, bujrum napadnite! napadnite sutra! ako imate muda. i to malo sto vas ima cemo istrij**iti ko stakore.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -2
... napisao boing,
Kolovoz 10, 2008
Šta se svađate ta svakako smo mi jedan narod hrvatski, nisu bolan ni muslimani došli iz turske sve su to slaveni, zato nema hrvatski mostar ili muslimansko sarajevo sve je to jedno te isto, a rs treba ukinuti pod hitno ili nema bih kao države to je jedina istina zat prestanite sa ovim prepucavanjima.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao Ovaj tu...,
Kolovoz 10, 2008
samo da prevedem maloumnicima...b****a na perijskom jeziku znaci ucen covjek, ucenjak...s toga zahvajujemo svima koji nas tako nazivaju...hvala, istina da smo ucenjaci u odnosu na ovu gamad koja ovuda pluta...znate i sami na koga mislim...
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -3
... napisao only CRO,
Kolovoz 10, 2008
mate_r vam je_be_m preobraćenu... pradedo vam se prodo za 10 feninga turcima pa prešo na islam.. a prije ste se i vi krstili ko i mi.. fuj kakvi ste.. gadite mi se... nu ove zamotane na slici... ovo treba odmah na psihijatriju... bolesnu joj majku izmlatim.. vas netreba u sarajevo nego vas treba sve natovariti i istovarit u Saudijsku arabiju ili tursku... tamo vam je mjesto s vašom "braćom"
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao išijas,
Kolovoz 10, 2008
Pitaru samo mi odgovori na ovo: Ako ste tako mocni i tako patriotski nabrijani sto ste zvali ljude sa bliskoga istoka na ove prostore?
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +3
... napisao dr_Evil,
Kolovoz 10, 2008
heh boing nepismen si malo ... maloprije je grad bio objavio komentar sa pravom historijom naroda u bosni i hercegovini pa ste ga skinuli uglavnom ovde je postojao narod i prije dolaska hrvata a i tu je ostao a hrvati koji su dosli preuzeli su dosta i od turskih pleemena koja su obitavala na ovim podrucjima .. a posebno mi u mostaru i dolini neretve nemamo nista sa hrvatima jer je kod nas bila civilizacija ilira puno prije hrvata zato sut i vrati se u skolu..
i kada ostanete sami koga onda da mrzite,mozda ono malo normalnih muslimana koji ne zele da hodaju zamotani niti da klanjaju 5 puta dnevno,ne toleranantni ste prema svemu sto je drugacije i sto ne razumijete ali najlakse je "druge" nazivati nacionalistama
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +2
... napisao koma,
Kolovoz 10, 2008
m*****e sa pocetka komentara - Sto se casne motaju? Pa K***U nema veze obicaj je obicaj!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao dr_Evil,
Kolovoz 10, 2008
svaciji je izbor kako da se oblaci.. i kod vas po krscanstvu su zene se moraju da pokrivaju ( zasto mislis da casne imaju onakve odore ) al je crkva to promijenila smijesno ( sto vrijedi na zemlji vrijedi i na nebu znaci papa je glavni a ne Bog jel ) svaciji je izbor kako ce da se ponasa i oblaci ... svugdje ima nacionalista u svakoj naciji samo kod vas malo vise mora se priznati ;)
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao dr_Evil,
Kolovoz 10, 2008
btw grad maloprije onaj komentar sta su ti sklinuli sa historijom bh podrucja mozes li mi dati izvor da pogledam .. thx unaprijed
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao tctc,
Kolovoz 10, 2008
Ne nasjedajte ovu je vijest admin namjerno izmislio jer je ostao bez argumenata u sinocnjoj jutrosnjoj raspravi a glede sarajeva i zapdnog mostara i multieticnosti. ovo nije objavila ni jedna agencija. i ko je uopste ovaj petar milos? neki anonimus. da li je ikad iko cuo za njega (iskljucujuci porodicu)???? PRESMIJESNI STE!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -2
... napisao I.S.T.I.N.A.,
Kolovoz 10, 2008
Batinom otjerati te bitange u Dunav Sibajuci odgurati od sebe ovu drsku poganiju Gladne prosjake, umorne od zivota Copor Bjegunaca, nevaljalaca, hulja, probisveta Hrvatska g***a ljudskoga roda, niske seljacke slugenjare Koje je izbljuvala njihova presita zemlja Da bi postali bjesni pustolovi i da bi sigurno propali...slažem se U POTPUNOSTI s ovom definicijom ovih pacolikih škutora,svaka je riječ na mjestu...POZDRAV ZA GRAD
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -2
... napisao dr_Evil,
Kolovoz 10, 2008
pa dobro svi znamo da nije istina u sarajevu bas zbog toga cim kazes da si hrvat dobijas posao prije
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao boing,
Kolovoz 10, 2008
Za evila, ja svoju teoriju mogu i činjenično potkrijepit i jako je svježa, a tvoja je samo u tvojim snovima.Usput diplomirao sam povijest i zemljopis, nisam nacionalista, nemrzim nikoga nego su to činjenice.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao dr_Evil,
Kolovoz 10, 2008
boing slazem se sa tobom da smo svi slaveni .. al ne mozes reci da smo hrvati kada su hrvati dosli krajem sestog stoljeca a kod nas je podrucje bosne i hercegovine bilo nastanjeno bogohulima slobodno provjeri .. sta mislis odakle je pronadjen onaj kovani novac u podrucju gabele i u rimskim knjigama opisani pohodi na podrucje gabele i porobljavanje stanovnista .. jel izmisljam slucajno
super divan klip nema sta al hajde da ga malo komentarisemo.. kao prvo bibliju je napisao covjek i to ne sam isus nego apostoli od kojih su vecina bile pjandure .. drugo u njoj je tako napisano da se ne zna ko je Bog.. kazete monoteisticka vjera a ako pitamo bilo kojeg fratra kaze isus je bog pa bog je bog pa sveti duh je bog znaci imate tri boga super hajmo dalje.. u bibliji se spominje da ce doci posljednji poslanik sa neba koji ce braniti vjeru u boga to jest jahve.. u kuranu se ime jahve spominje i muhamed a.s ga brani znaci on je nasljednjik..daje kod vas crkva odreduje bozje zakone i papa ih mijenja kako hoce i igra se boga sjetimo se prosle godine ukinuo cistiliste hmm bravo pokupio iz Kurana .. a Muhamed nije tjerao u Islam u njemu nema prislile il se vjera ne pika .. a stari zavjet dolazi pun krvi znaci napada . novi zavjet krscanstvo kaze ko ti opali samar okreni mu drugi obraz zato su krscane ubijali i konacno dolazi opet objava od Boga islam koji pruza samoodbrabnu samo .. kontas sad ..;)
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao tctc,
Kolovoz 10, 2008
u bosni postoji samo jedan grad koji je vise multietican od sarajeva a to je tuzla. ostalo su sve zatucane kasabe i nek istruhnu sto se mene tice... ima ona narodna stara bar 300 godina. ZBOGOM BOSNO ODOH U SARAJEVO...
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao sarajka,
Kolovoz 10, 2008
Izgleda da ovdje svi pricaju o Sarajevu, a nikada nisu bili u bh. metropoli. Istina je da su i Hrvati i Srbi sami otisli. Da upravo tako! Ali, ne sa zavezljajem u ruci, nego svjesno i sa dobrim planom. Srbi su se preko noci iseljavali da ne bi komsije primijetile. Uglavnom, do pocetka agresije svi su bili na "sigurnom". "Problem" je sto su mislili da ce Sarajevo zauzeti vec u prvom napadu, pa ce za sedam dana u stanove, ali su se zeznuli. Goloruke Sarajlije (svih nacionalnosti) su im se oduprle srcem i nije im poslo za rukom. Jos bi se o ovome moglo satima pricati, ali nemam vremena ni zivaca da ponavljam ocite stvari. Kada su Hrvati u pitanju, niko iz Sarajeva nije otisao sa zavezljajem,. Svi su prodali imanje i otisli sa punim novcanikom, da budu blizi "Lijepoj njihovoj". E kada su skontali da im nigdje nije kao svojoj kuci serviraju maloumnicima glupostima. Ako su ih vec protjerivali, zasto nisu sve protjerali, Ko za ponocku napuni katedralu? bas se pitam?
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao japaja,
Kolovoz 10, 2008
čuj hrvati ugroženi u sarajevu,pa prije dva dana ste rekli da je čović nešto kupio na barama,sve firme koje posluju na području zapadne hercegovine imaju svoje poslovnice u sarajevu,ma u sarajevu ste zaštićeni ko međedi u lici,prema tome više ni jedne o ugroženosti.što se tiče hrvata iz bosne njih niko nije gonio ali im je bolje u hercegovini sad bar imaju kuće a šta su imali prije, bijeda i sirotinja.danas prolazim kroz zapadnu hercegovinu stoje straćare-kuće koje su imali do rata a pored straćara KUĆE koje im je rat darovao
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao weed,
Kolovoz 10, 2008
90% muslimana je sarajevo toliko o multietničnosti pripremite se nakon izbora za masovno bježanje političara iz države jer je bankrotirala
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao dr_Evil,
Kolovoz 10, 2008
samo vi komentarisite sarajevo a znatel koliko zagreba briga za bas sam mesic vam je rekao vi nemate sta da se petljate u hrvatsku imate svoju drzavu.. a sarajevo jest multieticno isto kao i tuzla udji na tribinu sarajeva il zelje pa pogledaj broj hrvata .. svi hrvati su ostali u sarajevu samo su us**se pobjegle jer su htjeli da se vrate kasnije i opljackaju sve kao sto se za mostar uradili devedestih
kakve su ovo gluposti pa sta bi se trebalo reci za banja luku koja je bila vecinom naseljena muslimanima normalnod da su svi iselili i otisli tamo gdje su vecina kakvo crnoo enticko ciscenje zna se ko je to prvi poceo pogledajte samo sport i vidjecete ko je gdje ugrozen srba i hrvata u sarajevskim klubovima na desetine u RS na prste jedne ruke nabrojati
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao Ajdemi Popushi,
Kolovoz 10, 2008
Upravo sam imao telefonski razgovor sa gosp. Mesicem. Covjek mi kaze da Hrvati u Bosni pa i u Hercegovini uopce nisu nagrozeni.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao bazooka,
Kolovoz 10, 2008
za dr evil
A jesi mi našao o kome ćeš pričat!!! Mesić ni vlastitu staru ne voli, a pola Hrvata iz H. ga ne može smisliti. A koliko nas Hrvati vole pokazali su u ratu, a pokazuju i sad, šaljući nam milijune kuna za kolafo da ostanemo ovdje, što govore ovi zavidni od jada.
Čitava BiH se etnički prostorno čisti, ali je činjenica da u tome daleko prednjače Muslimani, svidjelo se vama il ne draga gospodo! Pa nismo ni mi ludi, vidimo kamo to sve vodi, kad ste nas j.ebali u ratu, a što ne bi ni u miru?? Gori ste od Srba!!!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +3
... napisao bazooka,
Kolovoz 10, 2008
I još nešto, šta smo to mi uradili u Mostaru majke ti???
Pa koliko ima Hrvata na lijevoj, a koliko Muslimana na desnoj??
Ne možeš bola dugo lagat, politika vam je prljava, kako službena tako i ova pučka - vi vazda isti!!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +5
... napisao Super,
Kolovoz 10, 2008
oni kako žive u lažima svoje vjere tako žive i cijeli svoj život
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +2
... napisao dr_Evil,
Kolovoz 10, 2008
eh ovako drug mesic dva puta pobjeduje na izborima bez problema a kako ako ga ne vole..hrvatska vam salje pomoc u obliku penzije za hvo iz jedinog razloga sto hdz treba vase glasove jer u hrvatskoj vise ne glasaju za njega....|| super svako ko je procitao bibliju procitao je i dokaze o dolasku i covjeku koji ce braniti ime jahve-a a u kuranu ga muhamed brani .. a ovaj film se iz aviona vidi da je cista propaganda jer svaki kalifa zna da je kuran casni knjiga dokaza.. i da je nauka tek sada pocela dokazivat nesh sta je u kuranu napisano prije 2000 godina pocevsi od kretanja planeta zakonitosti i nastanka svemira nastanka covjeka .. primejera muha mlijeka i otrova .. mogu do nove godine ;) -- i kako je covjek sve to znao napisati te fizikalne zakonitosti ako nisu od Boga??
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao Stipe Mesic,
Kolovoz 10, 2008
Upravo sam imao telefonski razgovor sa Dr. Ajedmu Popushite. Mogu vama Hravtima priopciti sljedece: Za vase mizerno stanje u BiH je kriv Tudjman i njegova slijepa politika. Vama mora biti jasno da kod nas vise niste pozeljni i preporucujem vam da prestanete praviti belaj ... inace ce biti belaja!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -2
... napisao ccc,
Kolovoz 10, 2008
Cuuuuj... Hrvati otisli sami a ja sam mislio da u tekstu pise da se Hrvati na odgovornim pozicijama mogu na prste ruke prebrojat...za crvenog sejtana da te HVO nije tad pokupio sad bi ti se kupili posmrtni ostaci po jamama...za grad nisu to oni napisali radi hrvatski zlocina nego hrvatskog junastva i jedinstva...pred ocima mu je pala teorija o brisanju nacija...uz to se zna da nijemci voljeli pocesto oblajavat Hrvate...
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao bazooka,
Kolovoz 10, 2008
"Italija: Mudžahedin iz Bosne vođa uhićene terorističke skupine
U Italiji je uhićen Kalil Jarraya (40), zvan “Pukovnik”, koji je vodio skupinu mudžahedina u Bosni tijekom rata 1992.-1995. U protuterorističkoj operaciji talijanske specijalne policije uhićeno je pet od šest navodnih terorista.
RIM – U Italiji je uhićen Kalil Jarraya (40), zvan “Pukovnik”, koji je vodio skupinu mudžahedina u Bosni tijekom rata 1992.-1995. U protuterorističkoj operaciji talijanske specijalne policije uhićeno je u Bologni i okolici, kao i u obližnjim gradovima, pet od šest navodnih terorista, piše Večernji list.
Specijalna policija, Digos, uhitila je petoricu terorista, dok se za šestim s naloga za uhićenje još traga, pod optužbom za međunarodno terorističko udruživanje i teške prijevare, prije svega financijske, radi organiziranja terorizma. Operacija je provedena na zahtjev tužiteljstva u Bologni, a uhićene osobe su iz sjevernoafričkih zemalja, četvorica su iz Tunisa.
Na čelu skupine bio je Kalil Jarraya, poznat zbog sudjelovanja u ratu u Bosni, a i iz BiH je ta jezgra regrutirala sada borce, da bi ih poslala u Irak i Afganistan. Tunižanin Kalil Jarraya živio je u talijanskom gradu Faenzi i već je osuđen na pet godina zbog krivičnog djela međunarodnog terorizma. Jedini iz skupine nije bio zaposlen i živio je od novčane pomoći koju mu je davala muslimanska zajednica. Njegova desna ruka je drugi Tunižanin, Mohamed Chabchoud (43), koji je već godinama u Italiji, u mjestu Dozza Imolese, te je obučavao buduće samoubojice, mučenike, čitajući im govore Bin Ladena i pokazivajući im filmove o strijeljanju.
Navodno je te filmove prikazivao i pred svojom 4-godišnjom djevojčicom. Šef policije u Bologni, Carlo De Stefano, koordinirao je istragom te je kazao kako je skupina regrutirala i pripremala ljude koje je zatim slala u inozemstvo radi počinjenja terorističkih napada."
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +5
... napisao Grad,
Kolovoz 10, 2008
Gledaj bazooke sto prdi jerane za etnicko ciscenje krivi politiku HDZ BiH sto je to od vas uradila. Obecala vam sve ako se preseliti po vukoj**inama zapadne Hercegovine a dobili ste ovo sto sada gledate. Kasno se je zaliti vi bih se je.bali ali da vam neude. Ako hocete da nesto promjenite birajte bolje predstavike a ne vazda isto.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -2
... napisao dr_Evil,
Kolovoz 10, 2008
za cc .. u textu pise al nije istina prvo sto ne znamo ko je ovaj lik drugo sto niko zvanicno nije ovo objavio .. u sarajevu je podosta hrvata na odgovornim pozicijama cak i srba iako to nema smisla prvo ispitaj situaciju pa onda povjeruj.. a drugo ovo je napisano zbog krsenja vojnih kodeksa i ne gentlemenskog ponasanja koje je tada bilo veoma bitno za razvijene zemlje... a inace jelacicu svaka cast nije los ciko bio
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao dr_Evil,
Kolovoz 10, 2008
bazooka ako vjerujes u terorizam gluplji si nego sto sam mislio.. isto si punjac od mobitela .. propaganda ustekas je puni li puni dok baterija ne bude puna i radis bas kako neko hoce ;)
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao bazooka,
Kolovoz 10, 2008
za dr evil i ostale prodane duše
Možeš ti pričati i tražiti razloge zašto oni nama pomažu, ali pomažu legendo i to sve pune šake, nije samo u obliku mirovina i ostalih pomoći, nego i obrazovanja pa samo za sveučilište su izdvojili 12o milijuna kuna, a ti sad traži razloge zašto da tebi bude lakše, zaboli me...
prije koliko je to godina Kur'an napisan de ponovi molim te da ti puknem od smijeha još jednom!!!!!
E jbo majku đe vam je kraj, to ko ono 442. skokovi??!! Pa znaš li ti biserčiću kad je Kur'an napisan???
hahahahahaaha
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +3
... napisao Sarajlija,
Kolovoz 10, 2008
Vece gluposti nisam nikada ni procitao, neznam dali je ovaj topic placen zato što se izbori priblizavaju, ili zato što neko od admina svoju frustaciju ljeci putem virtualnog svjeta. Ja sam gradzanin Bosne i Hercegovine islamske vjeroispovjesti i nisam "bošnjak" ja licno imam više prijatelja katolicke vjeroispovjesti u mom gradu nego islamske, a neznam po cemu ljudi presudzuju da je to ne multietnicki grad? Ako vidzate pokrivene zene i muškarce sa bradama i kratkim hlacama, nemozete presuditi odma nakon toga. Takodze mozete vidjeti i casne sestre, kao i sve ostale religije i njihove tradicionalne nošnje... jednostavno ovdje ljudi nemaju kompleksa (slobodan grad) to kako ga drugi vide to je njihova licna stvar. Obicno ti koji kao pljuju na Sarajevo su oni iz okruzni sela širom BiH, a svi znamo da samo su sela jednonacionalna.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao bazooka,
Kolovoz 10, 2008
"...u sarajevu je podosta hrvata na odgovornim pozicijama cak i srba iako"
Misliš Hrvata poput Komšića???
Jeste ima ih dosta takvih, samo što ima veze s hrvatom i njegovim duhom ko ja s Muhamedom, daj bola ne prosipaj se
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +3
... napisao Super,
Kolovoz 10, 2008
pa naravno propaganda kako se odmah ne sjetih kako sam naivan...daj molim te poštedi me takvih jadnih komentara...
Koji ste vi eksperti sa istoka ... primili od Boga fizikalne zakone, a žive u kućama od blata, vješaju ljude, kamenuju, onima koji nisu vjere islamske po državnim zakonima su uskraćeni u nekim segmentima društva (egipad..) itd itd
"u kuhanu napisano prije 2000 godina da nije možda kuran napisan prije 1400 godina", a ona vaša muha prepisala stari zavijet iz Svet Biblije i samim tim zloupotrbio Bibliju.
Nigdje se ne spominje u Svetoj Bibliji sjetih mu se imena muhamed koji kad je navodno primao objave nije bio siguran jeli Bog ili sotona. Da to moreš nači u Bibliji kako će široke mase biti zavedene sotonskim sjemenom...
Gospod Bog je rekao:"Tko u mene vjeruje zivjet ce vjecno"! i druga:"Blago onima koji vjeruju a ne vide" Amen
http://www.vjera.net/flash/isus_za_muslimane.html
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +2
... napisao dr_Evil,
Kolovoz 10, 2008
prije 1429 godina moj bazuka godina gore dole i to je objavljen a ne napisan ;).. a skokovi se svake godine skacu zelio ti to il ne .. a vi opet govorite nismo srusili stari most griznja savjesti je jaka stvar .. kazem ti opet hdz kupuje vase glaseve zato sto u hrvatskoj nacionalizam vise ne prolazi nego samo u nas .. sarajevo zabranilo thompsona pa sad i pula idemo dalje zar ne ;)
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -2
... napisao bazooka,
Kolovoz 10, 2008
A molim te samo mi reci jel to prije ili poslije mUhamedove smrti pa ako jeste kada onda??
Godina manje ili više, ko i skok jedan manje ili više, jbat ga stavićemo 442. pa kud pukne pa to je naša tradicija, pa Islam stariji od kršćanstva pa mi nastali od Turaka pa sve amebe bile muslimani itd
To je ta prljava politika vaša...
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +2
... napisao dr_Evil,
Kolovoz 10, 2008
e pa moj super procitaj kurane i vidit ces gdje ti je objasnjeva teorija velikog praska ,, poredanja planeta teorija gravitacije .. broj dana u mjesecu broj dana u godini .. a dobro cinjenica je da u serijatskim dzavama gdje se kamenuje krada i nemoralan nema toliko zaraznih spolnih bolesti homoseksualaca ni fratara p*****la kao gdje je "sloboda " crkve .. sjetimo se samo onih 800 zena u vatikanskim podrumima koje su pape silovale a navodno su pod celibatom ..
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -1
... napisao japaja,
Kolovoz 10, 2008
hrvat do hrvata,ministri,direktori,predsjednici pa pogledajte malo vijesti na telki i onda opet kažu UGROŽENI
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao bazooka,
Kolovoz 10, 2008
I ko sad govori o kupovanju kakvih glasova, jel to skrećeš s teme malo?
tema je o Sarajevu kojem bi i teheran zavidio po vjerskoj i nacionalnoj strukturi, i šta si ono još prosuo....a ja! Stari most, ma legendo eto ti ga ne bi ga pogledo sa njega su franjevce vezane bacali, a ko ga je srušio je upitno baš kao i Markale u sarajevu pročitah jedan zanimljiv text na Pincomu, ko će bola vama znat, treba vas se držat 100km i etovam i most i sve samo se brate nas kanite..a uvijek ste dobrodošli ali samo kao gosti! Uvijek!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +2
... napisao dr_Evil,
Kolovoz 10, 2008
eh bazooka nisam ja rekao da ste vi od turaka al ste i od hrvata koliko i od turaka dosla su i hrvatska i turska plemena a na ovom podrucju je vec bio narod citaj malo.. eh sada krscanstvo je starija objava a da nije mijenjano toliko puta i bilo biblija prepravljana od strane crkve ja bih rekao da je sve uredu al ko su fratri da mijenjaju bozju rijec ajd molim te odgovori mi to ... danas je 1429 hidzretska godina slavi se .. kuran je objavljivan nizom godina tacno koja godina ne zna se al je zavrsen prije muhamedove smrti .. jel uredu ?
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -1
... napisao dr_Evil,
Kolovoz 10, 2008
pa ne skrecem sa teme ti si rekao 120 miliona sveucilistu ja sam ti rekao zasto ste ih dobili jel stvarno mislis da hrvatskoj treba mostarski kadar kad i kod sebe imaju viska obrazovanih ljudi.. al hajd na stranu svi gradovi al zaista sarajevo i tuzla su gradovi svih nacija u kojima niko nije ugrozen ovaj text je neko bezze napisao
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao .,
Kolovoz 10, 2008
ZA (napisao dr_Evil, Kolovoz 10, 2008
svaciji je izbor kako da se oblaci).PA MOJ DR EMIR JELI NEKO PITAO OVE ŽENE DALI JE TO NJIHOV IZBOR DA SE ZAMOTAJU? ZNAMO DA SVAKA NORMALNA ŽENA HOĆE DA POKAŽE SVOJU LJEPOTU A DA OVO IDE U PRILOG SAMO ONIM RUŽNIM.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao dr_Evil,
Kolovoz 10, 2008
eh ti sa tackom .. bosna i hercegovina je zemlja prava mada doduse iskreno nemamo ih al to drugo na stranu .. da ove zene sa slike su same izabrale put islama i zeljele su da sacuvaju svoj obraz.. da li ti uzivas kada prodje tvoja zena sestra il majka i neki papak dobaci a jes dobra kako bih je sa guza.. a nisu sve zene fufe i ne zele da se tako neko prema njima ponasa i zato ne zele sve da nose minice i izbace sise sta ti tu nije jasno stvarno ne kontam
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao Super,
Kolovoz 10, 2008
Svi će mo pred Boga jednog dana stati i odgovarati za svoje grijehe pa bio to papa ili ja ...
Svi se rađamo sa istočnim grijehom i cijeli život tražimo oprost od dragoga Boga i dok god neprimimo "DUHA SVETOG" ne možemo živjeti spokojni niti se nadati da ćemo biti primljeni u raj. Možeš spavati u crkvi moliti se Bogu, ali ako iskreno ne otvoriš svoje srce i neprimiš Boga sve ti je uzalud.
Amen
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao dr_Evil,
Kolovoz 10, 2008
i joa jedna stvar nemojte me vise povlacit za temu vjeru da se ne svadjamo oko toga neka svako vjeruje u ono sta misli da je pravo a svi vjerumemo u sudnji dan i vidjet cemo ko je bio u pravu jel moze ??
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao bazooka,
Kolovoz 10, 2008
Završen prije Muhamedove smrti??? Pa nemoj mi samo još reć da Muhamed nij eutemeljitelj islama? Pa šta pričaš bola ti?
Taj novac je dobijen poslije izbora, a ne prije!!! Ako nisi znao, a znaš ti to dobro
I ne mogu ti i poput tebe mi dižete ono što se kaže tlak, jer vam niko u petljanju nije ravan, a nema smisla stvarno nema smisla se s vama napucavat ovdje sve ti to sam dobro znaš ali tebe izgleda svrbi đe boli..pa izvoli prosipaj bisere i dalje
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao dr_Evil,
Kolovoz 10, 2008
ja sam super primio boga .. rodio sam se kao musliman odrastao sam medju hrvatim i na svaciji blagdan dodjem procitao sam i kuran i bibliju .. zagovornik sam bratsva i jedinstva neka smeta ko me hoce to .. et ja sam pokusao krscanstvo i bezbroj puta sa rajom ostao na vjeronauku krsanskom a ti jesil ikada otisao na islamsko predavanje il samo tako odbacujes od sebe iako ti je nepoznato il mislis da je dovoljno ono sto ti je sveecenik rekao o islamu
Pa onda Izetbegović tvrdi kako mi Hrvati tobože želimo dominirati nad Bošnjacima, u Stocu i Čapljini!!
Ne želimo mi dominirati nego je to jedini način borbe protiv njihove hegemonije!