Hadžihafizbegović: Odgovorno tvrdim da je većina Bošnjaka navijala za Hrvatsku protiv Turske
BiH - Politika | Utorak, 24 Lipanj 2008
E
mir Hadžihafizbegović, proslavljeni bosansko-hercegovački glumac i aktualni ministar kulture i sporta Kantona Sarajevo komentirao je za Index situaciju u BiH do koje je došlo zbog utakmice Hrvatske i Turske na europskom
nogometnom prvenstvu. Hadžihafizbegovića posebno smeta medijska konstrukcija po kojoj su svi Bošnjaci navijali za Tursku.
"To je jedna potpuno netočna konstrukcija. Istina je da su se u ovoj utakmici spojile dvije frustracije, ona Hercegovaca, koji ne priznaju BiH kao državu i koji fućkaju kada se svira državna himna, te frustracija Bošnjaka čiji niti jedan sportski klub 12 godina nije izašao van okvira ove države. Ali ti čine zanemarivo malu skupinu u odnosu na ukupan broj stanovnika", rekao nam je Hadžihafizbegović.
Za nerede u Mostaru, koji su uslijedili nakon utakmice s Turskom, kaže da su izvađeni iz konteksta što je najviše opasno.
koliko ima tih konstrukcija više svak nešto konstruiše a mi samo nešto slušamo i čudom se čudimo
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +2
... napisao renda,
Lipanj 24, 2008
Ma koja himna i koja zastava????Dodje amerikanac nacrta zvijezde na plavom polju i kaze ovo je od sada vasa zastava,a mi narod stariji od amerikanaca 900 godina.Molim nekog pametnog da mi objasni znacenje rijeci Bosnjak i kako se naziva drzavjanin ove drzave koji je recimo zidov?
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +19
... napisao mujo kuje konja potkovana,
Lipanj 24, 2008
Šta ti pričaš ministre kulture ,zabranio si Thompsonu koncert u Sarajevu a Hrvati ti dodjeljuju nagrade u Hrvatskoj,kako te nije stid,najveći si islamski fundamentalista poslije onog k****na iz Stoca Nerina Dizdara.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +6
... napisao Toxic,
Lipanj 24, 2008
Jel ovo onaj sto je generala Delića pratio po aerodromima za Haag
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +2
... napisao istina,
Lipanj 24, 2008
istina je ovo što on kaže ali našalost brojka od nekoliko stotina tisuća nije mala ! Muslimanski fundamentalizam nije nestao već raste protiv te pošasti se treba boriti još žešće doće to vrijeme brzo ..... !
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao muftija mostarski,
Lipanj 24, 2008
i ja sam navijo za hrvatsku
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +2
... napisao mo mo,
Lipanj 24, 2008
Ko si ti da znas ko je za koga navijao.Narode navijajte za koga hocete samo bez incidenata i rjesen problem.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +8
... napisao hum,
Lipanj 24, 2008
ali on "odgovorno tvrdi"
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +4
... napisao hum,
Lipanj 24, 2008
pravi onaj uhljuv sarajevski
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +4
... napisao Ante H,
Lipanj 24, 2008
Emir Hadžihafizbegović je postao najveći i***t. Čovjek je prolupao, umislio se da je intelektualac. Postao je nacionalista i mrzitelj, i Hrvata, i Srba.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +7
... napisao Mostar 92,
Lipanj 24, 2008
koliko covijek mrzi Hrvate i Srbe vidi se po filmovima u kojim glumi.Dajte ljudi to je velikan.Sto se tice tog Tomsonovog koncerta,neznam koja ga zemlja nije zabranila,cak i u Zagrebu vise nikad nece zapijevat.Ljudi dajte malo socijaldemokratije a odbacite nacionalizam i fasizam.Svima ce biti bolje.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +3
... napisao Mostar 92,
Lipanj 24, 2008
napisao renda, Lipanj 24, 2008
Ma koja himna i koja zastava????Dodje amerikanac nacrta zvijezde na plavom polju i kaze ovo je od sada vasa zastava,a mi narod stariji od amerikanaca 900 godina.Molim nekog pametnog da mi objasni znacenje rijeci Bosnjak i kako se naziva drzavjanin ove drzave koji je recimo zidov?
Stvarno nemogu vijerovati da je neko ovako glup.daj zabranite ove neke komentare. Legendo znas li slucajno kako se zovu ljudi koji zive u njemackoj,francuskoj,italiji,brazilu itd.dali te ljude neko naziva po njihovom opredjeljenju ili nacionalnoj pripadnosti.NIKO.Boli svakog k***c sta si po vijeri.Samo se kod nas mase tim vijerskim zastavama i nekakvim postenjem a niko od nas nije ni blizu vijernika. Neka nas nestane kad smo ovako glupi,samo trujemo ovu planetu.PROKLETI BILI SVI NACIONALISTI U BOSNI I HERCEGOVINI
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +5
... napisao fgctf,
Lipanj 25, 2008
emire stara supcino
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao slučajni prolaznik,
Lipanj 25, 2008
ovo je mostarcu 92
"Legendo", piše se "vjera", za početak. Sve je to ok što ti kažeš, samo što bih to i ja isto govorio da sam Bošnjak, što nisam, jer sam nažalost Hrvat, a nažalost jer moram slušat takve šupljake socijal-demokracije u državi koja je sasvim suprotnog političkog opredjeljenja. Jer većina, Bošnjaci, vladaju i govore, pa i šupljake poput ovih, jer svi mi dobro znamo, pa i ti, legendo, da bi svi vi voljeli da Hrvati u ovoj socijal-demokratskoj državi izumru... A na tome se, bome, debelo radi, naravno pod već isfucanom krinkom socijal-demokracije. Zato te ja, kao ugroženi građanin ove zemlje, molim da me bar poštediš takvih komentara. Hvala i bog
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +9
... napisao .,,
Lipanj 25, 2008
i hrvati!:)
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao Dzundzo,
Lipanj 25, 2008
Tako je legendo svaka ti je na mjestu.Samo sto nas nece istrj**iti jos se mi nedamo.Ovo je zemlja gdje opstajemo od stoljeca sedmog,i bogami ako treba zginut cu za nju.
Ovo je za "Red Army"... Kako si ti jadan, da nisi svjestan svoje nesvjesti.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +4
... napisao Jamijo,
Lipanj 25, 2008
Vi turci, e golemi ste, i da mi ga vase mame rahlo podindrukale
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -3
... napisao hgddfg,
Lipanj 25, 2008
daj jadan nebio kanise ti pametovanja nego nastavi glumit gdje si glumijo nemoj nama
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +3
... napisao FANTA - Proud white,
Lipanj 25, 2008
Kako nema vise cigana neg nas. I Muslimani i Srbi su Cigani.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +2
... napisao Ante H,
Lipanj 25, 2008
Najsmejšnije je kad muslimani pojasnjavaju Hrvatima u BiH tko su - da su nisu Hrvati već katolici iz BiH, hahahhaaa. Pa muslimani - vi niste Bošnjaci, vi se Hrvati ili Srbi samo islamske vjeroispovijesti. Vi ne znate tko ste,a to vas je Tito zaj***o kad je izmislio narodnost musliman što ne može nikako biti hahahah. Turci niste, jer nemate turske korijene, nego ste se prodali za vreću brašna pa se osunetili, Nemate ni svoj jezik, već kradete riječi od Hrvata i Srba.
Sve to znate i to vas jede. Zato ste ljubomorni i zavodni na nas, a nas boli k***c za vas. Mi možemo bez vas, a vi ne možete jer ste nesposobni.
Što se mene tiče navijajte za Tursku i uzmite tursko državljanstvo ali vratite hrvatske putovnice (a dosta vas ih ima).
Iskreno vas žalim jer ste izgubljeni. Imali ste šansu da opet postanete Hrvati ili Srbi, no ostali ste nitko i ništa.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +3
... napisao duh,
Lipanj 25, 2008
Mi Hrvati, Nikad nas se nećete riješiti,vječno će te da nas sanjate,
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao omot,
Lipanj 25, 2008
možda babiniiiiiii a ti b****a bolje ti je da šutišš kao da smo zaboravili tvoje lajanje...
Bas me zanima za koga ce bosnjaci navijat u kvalifikacijkama za SP, Tursku ili BiH, mi cemo za tursku, pa cemo u Travnik sa vehabijama slavit kad dobije Turska:-). A sta cete vi, samo znate mrziti, i jesti se nad hrvatskim uspjesima. Kad ste sad toliko slavili nad porazom Hrvatske, koliko li ste samo plakali nad svim uspjesima, od nogometa, rukometa, Janice, Blanke, Gorana i ostalih hrvatsih vrhunskih rezultata. A jos cete puno plakat, osim ako ne izbijete tu zavist iz sebe. A sta ste napravili u sportu, jednostavno nista. Nastavite zivjeti i pratiti nas Hrvate, kad izgubimo veselite se, kad dobijemo plačite, bas bogat duhovni zivot.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +6
... napisao Vox Populi,
Lipanj 25, 2008
............Zvanicna zastava (bilo koje zemlje)se mora postovati,isto tako kao i himna,i onaj ko to ne radi na zapadu placa ogromne kazne plus mora da odradi najmanje 40 sati besplatnog rada za drzavu kao recimo sakupljanje smeca po auto-putu,ciscenje oko rijeka,pomaganje invalidima i ostalo. .....
--------
ŠTA BI ONDA TEK TREBALI DA "ODRAĐUJU" EMIR I OSTALI MINISTRI I BUDŽOVANI ....JESU SE SVI ODREDA NAKLEPALI "POŠTIVAJUĆI" ZASTAVU I HIMNU ....
AJDE MATERE TI NEMOJ DA TE TKO ĆUJE ...!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao Vox Populi,
Lipanj 25, 2008
napisao turak, Lipanj 25, 2008 prvo vi niste hrvati nego katulici hrvati su u hrvackom a ovo je BIH drugo navijo sam za tursku i uvjek cu kome krivo nek mi ga poP**I trece katulici nema te pravo da ista pricate jer se malobrojni u ovoj drzavi vise cigana i kineza nego vas 17% MALO VAS JE P***iCE
KOLIKO BALINLUKA NA JEDNOM MJESTU ..... A JOŠ NEPISMENOG ......
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +2
... napisao prika621,
Lipanj 25, 2008
nije sustina za koga su navijali muslimani,to je nevazno.problem je sto muslimani pokusavaju zabraniti hrvatima iz bosne da navijaju za hrvatsku.bosanski hrvati su prvo hrvati pa onda bosanci i to se nece nikada promijeniti,kao sto su srbi prvo srbi pa onda bosanci.bosnjaci su prvo muslimani pa onda nema dalje,jer imaju krizu identiteta.kada neki srbin u bosni kaze ili napise;OVO JE SRBIJA;svi muslimani se dignu na sve cetiri noge da kazu da je ovo bosna.muslimani vicu;OVO JE TURSKA;i svi se prave gluhi,kao nisu culi.stanje u bosni je danas kao u jugoslaviji 1991 god.jugoslavija se i raspala jer niko vise nije htio da zivi sa srbima u istoj drzavi.i bosna se vec odavno raspala jer niko vise nece da zivi sa muslimanima u istoj drzavi,samo to niko sem dodika nece da prizna. uostalom sve visenacionalne drzave u evropi su se raspale.ne znam sta ce ili ko ce sprijeciti raspad bosne.za sada to prijece amerikanci zbog nekih svojih interesa.kad ih bosna prestane zanimati,tada zbogom zajednickoj drzavi.ako bog da sto prije.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +3
... napisao Abu balibaba,
Lipanj 25, 2008
Nema problema, ali kao prvo predlazem reproklamaciju SAO u rvackoj krajini i njeno otcjepljenje od lipe vase ... haaaa
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -1
... napisao ja i ti ,
Lipanj 25, 2008
da igraju Hrvatska-Vatikan za koga bi navijali vi bošnjaci
Ja ne mrzim Hrvatsku i gradjane koje zive u Hrvatskoj, ali mrzim ove iz BiH sto se kurce...
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -3
... napisao bosanka,
Lipanj 25, 2008
Ja sam BOSANKS cistokrvna ...ali u isto vrijeme i HRVATICA...kao i velika vecina ljudi u bosni...pa dragi Emire ne svojataj bosnu...jer nije vasa...znam da su vam to velike zelje...ali tesko ce te do toga doci....mi se u bosni takođe ježimo na ti neku instrumentalnu glazbu ...sto se zove BiH himna...tako da to nije samo u hercegovini
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +2
... napisao tonino,
Lipanj 25, 2008
o je jedna potpuno netočna konstrukcija. Istina je da su se u ovoj utakmici spojile dvije frustracije, ona Hercegovaca, koji ne priznaju BiH kao državu i koji fućkaju kada se svira državna himna
http://www.youtube.com/watch?v=GRWB3z0Zp5c
kako se u sarajevu "poštuje" BiH himna
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao mrle,
Lipanj 25, 2008
Emire ne laži i sebe i druge samo pogledaj klipove na bljesku kome glumiš neku otvorenost prema svim narodima svinjo fundamentalistička. HRVATSKA DO GROBA!!!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +2
... napisao SUPERSRBENDA,
Lipanj 25, 2008
napisao FANTA - Proud white, Lipanj 25, 2008 Kako nema vise cigana neg nas. I Muslimani i Srbi su Cigani......FANTA IMAŠ PRAVO MUSLIMANI I SRBI SU CIGANI ALI SU IH RODILE HRVATSKE MAJKE.....NAMESTIT ĆU TI BRE CRNCA DA TE KARA KU-KLUX KLANOVSKO SMEĆE .ZNA LI IKO OVOG i***tA DA MU SE KRVI NAPIJEM
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao o,
Lipanj 25, 2008
Pa sta fali ovoj "Jedna si jedina" ? Eto spominje se "tisucljetna"....
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao mujo kuje konja potkovana,
Lipanj 25, 2008
ZA MOGA DEDU SU UVIJEK HRBAČILI MUSLIMANI,ZA MOGA ĆAĆU SU UVIJEK HRBAČILI MUSLIMANI,ZA MENE I SADA HRBAČE MUSLIMANI,I ZA MOGA SINA VEĆ SADA HRBAČE MUSLIMANI,I TAKO U NEDOGLED,MOŽDA VAS JE VIŠE U BIH ALI ĆEMO SE POTRUDITI DA SE TA STATISTIKA ISPRAVI,POLAKO ALI UČINKOVITO. MALO NAS JE AL SMO DOBRO RASPOREĐENI,A ŠTO SE TIČE TURSKE DRAŽA MI JE NEGO BIH BAR SU IM SE ŽENE POČELE ODMOTAVAT A U BIH POČELE ZAMOTAVAT ETO KOLIKO KASNITE ZA TURSKOM.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao tekija,
Lipanj 25, 2008
ma problem je samo u hercegovini medju radikalnim hrvatima,naravno u bosni toga nema.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao Ibrahim..,
Lipanj 25, 2008
Ono što se desilo u svim većim bosanskim gradovima zorno prikazuje sliku koja se ne moze oprat nekim Emirovim nebulozama o "izvađenom kontekstu". I kakvi hecegovci više? Pa ta priča ne pije vodu? Hercegovci su i bošnjaci i srbi!? O čem priča taj čovjek? Ljudi koje poznajem i koji žive u sarajevu govore da je masa na ulicama sarajeva bila puno veća i masovnija nego što bi emir to htio nama prikazati. S tim opet ne opravdavam to što ga je netko u zg uvrijedio a on eto nije mogao unovčit od velike tuge svoje usluge u RH. To što u sarajevu i oni malobrojni ne"turci" ne mogu normalno disati i žive u jednom psihološkom šoku koji nije samo prisutan kad se igraju utakmice izjednjačavati s nekim dobacivanjem u zg je fašizam! Sarajlija više nema! Sarajevo je centar fašizma! Vas vodi mržnja prema drugima a nikakva ljubav prema bosni i hercegovini. To svoje nisko ja i tog malog turčina koji i u tebi čuči emire prodaji na sa filmskom festivalu onim naivcima sa zapada. Jedini i pravi prijatelji i istinski domoljubi bosne i hercegovine su hrvati!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao ha,
Lipanj 25, 2008
G Hadzihafizbegovicu, povodom nogometne utakmice Hrvatska - Turska izgovorili ste teske rijeci. Lijepo ste to upakirali, naravno lijepo samo za usi onih koji ne poznaju cinjenice o stanju u BiH. Kad se s njih ukloni ukrasna vrpca, od Vasih rijeci ostaje samo nesnosljivost prema Hercegovcima i Hrvatima opcenito.
A Hrvati jos uvijek u ovoj zemlji nisu zanemariva skupina stanovnika. Tzv. nepriznavanje drzave BiH i fuckanje na njenu himnu od strane Hercegovaca, prazna su prica. Cinjenica je kako se u ovoj drzavi ne priznaje moj jezik. Ne priznaje se moj narod kao jednakopravan, ne priznaje se ime moga doma, moje drage Hercegovine. Ova drzava ne priznaje ni grb moga naroda (izgleda kako ga odlicno priznaju neciji pendreci i pljuvacka). G. Hadzihafizbegovicu vi ne priznajete niti ime ove drzave - Bosne i Hercegovine, jer kad pricate o drzavi spominjete samo termin "Bosna". Vas upakirani tekst je na internet portalima objavljen s naslovom "Odgovorno tvrdim...". Ja Vama odgovorno tvrdim kako Bosnu volim vise od Vas - iako sam Hercegovac.
Opravdavanje navijanja za reprezentaciju Turske nekakvim frustracijama Bosnjaka radi neuspjeha bh reprezentacije nema smisla. Kao da mi Hrvati volimo to sto bh reprezentativci igraju lose? Spominjanje pok. Drazena Petrovica i Gorana Ivanisevica, kao primjer tolerancije, nema veze s ovim dogadjajima (na Wimbledonu je za G. Ivanisevica u zadnjem setu vjerojatno navijala i engleska Kraljica). Ko je tada navijao uopce me ne zanima, izvan vremena i prostora je to.
Koliko je hrvatskih reprezentativaca porijeklom iz BiH? Igraju li dobar nogomet? Zar to nije dovoljan razlog za minimum pristojnosti?
Prazna je prica i spominjanje Vaseg navodnog nemilog dozivljaja u Zagrebu. Jesu li Vas g. Hadzihafizbegovicu, kako navodite te jedne prilike, Hrvati vrijedjali po nacionalnoj osnovi organizirano i na trgovima diljem Hrvatske? Ili je mozda u tome sudjelovalo tek par pijanih budala? A navijanje sto smo imali priliku cuti i vidjeti je vjerojatno tek djelic onoga sto se desilo. Ja na nacionalnoj osnovi Vas ne bih nikad vrijedjao ni u Zagrebu niti u mojoj Hercegovini. Vidite, Vase rijeci mene vrijedjaju kao Hrvata i kao Hercegovca. Kakav je to suzivot po zamisli aktualnog ministra sporta i kulture Zupanije Sarajevo Emira Hadzihafizbegovica?
U ime stvarnog suzivota, ja se ispricavam ako Vas je i jedan Hrvat ikad i bilo gdje uvrijedio na nacionalnoj osnovi. U isto ime, a umjesto trazenja ispraznih opravdanja, hocete li se g. Hadzihafizbegovicu za ovaj cirkus od navijanja ili svoje izgovorene rijeci, na bilo kakav nacin i ikad ispricati Hrvatima i Hercegovcima?
Jedino dobro u svim ovim ruznim dogadjajima, je to sto niti jedan covjek na ovoj planeti (dobronamjeran illi nedobronamjeran) vise nece moci Hrvatima iz BiH prigovoriti rijec - to sto navijaju za reprezentaciju Hrvatske. Lako je razumjeti zasto.
U 3. mjesecu 2007. godine izjavili ste "Nisam ni protiv trećeg entiteta ako će to približiti Hrvate BiH". I pricali ste o Svicarskoj... Mislite li da Vi i ovakvo "navijanje" doprinosi priblizavanju Hrvata BiH? Ukoliko niste u stanju pronaci i izgovoriti rijeci suzivota u sportu i kulturi, a kojih ste ministar u sarajevskoj zupaniji, kako i kad ih mozemo ocekivati na drugim, puno vaznijim poljima i od drugih puno vaznijih osoba nego sto ste Vi? Pozdrav iz Hercegovine, Bosne i Hercegovine. Hercegovac u dusi i srcu
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +7
... napisao ha ha,
Lipanj 25, 2008
da sam hrvat ja nebi imo sna nebi spavo ja od muslimanaaa
JA SAM NAVIJAO ZA TURSKU I DRAGO MI JE STO JE HRVATSKA ISPALA RADI OVIH NACIONALISTA U MOSTARU A NIJE MI DRAGO RADI HRVATA U HRVATSKOJ
hahahaha glupaneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee bez identiteta
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao dux,
Lipanj 25, 2008
VOLIM TE HRVATSKA MATI,TVOJI TE LJUDI NIKAD NEĆE IZDATI
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao mariooo,
Lipanj 25, 2008
Hrvatska ispala od Turske evo da je ispala od neke druge reprezentacije nego od Turske to ce vas godinama bolit,jer ste vi pacenici
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao dule,
Lipanj 25, 2008
Nikad prodani-Hrvatska zauvijek
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao Majha,
Lipanj 25, 2008
Emire! Ne serendaj. Tacno je da nismo MOZDA navijali za Tursku al smo navijali PROTIV HRVATSKE. HUURRAAA.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -2
... napisao tekija,
Lipanj 25, 2008
ma dokle vise srat sa tim navijanjem j***a vas i turska i hrvarska? zaboravili ste utakmicu reprezentacije turske i bih.za koga ste onda navijali.sve do jednog ste navijali za tursku,i sad serete a neznate sta serete. ocito se pokazuje da nevolite bih kao svoju zemlju nego potencirate na njenoj podjeli i cijepanju. u bosni hrvati koliko toliko postuju drzavu bih,samo vi hercegovci je rusite i nepriznajete.sta se to u vasim glupim glavama vise sudara. zapamtite nema druge drzave osim bih za vas ovde.kome neodgovara sretan put.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao tekija,
Lipanj 25, 2008
hrvat idi napi se govana umjesto vode da ti nebude muka. mazlume seljacki i nacionalisticki.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -2
... napisao Emir,
Lipanj 25, 2008
Oni koji pricaju o identitetu imaju kratko historijsko pamcenje. Mislim da ne ulazimo sad u neke stvari ali samo malo detaljnije istrazivanje po internetu ce pokazati neke stvari. Bosnjaci su tokom zadnjih 150 godina (gruba procjena) bili izlozeni sistemskoj asimilaciji i to niko ne moze osporiti (nismo jedini ali ja trenutno o nama govorim). Austrougarskim dekretima je ukinut Bosanski jezik, odnosno uveden Srpsko-Hrvatski isto kao sto je ukinut naziv Bosnjaci. Cinjenica da smo mi uspjeli sacuvati zaseban identitet tokom svih godina svojatanja (sjetite se neopredijeljenih) pokazuje da taj identitet itekako postoji. Naziv Bosnjaci i jezik Bosanski nije izmisljen tek tako vec je vracen u upotrebu nakon dosta godina potiskivanja, a za to postoje i dokazi i ja ne govorim nista napamet vec samo ono sto sam procitao. Sto se tice bh Hrvata, negiranjem drzave Bosne i Hercegovine i upornim ponavljanjem kako je njihova drzava Hrvatska sami sebe stavljaju u poziciju gradjana drugog reda, odnosno da se bolje izrazim, u poziciju dijaspore, sto konstitutivan narod jedne drzave u svojoj drzavi nikako ne moze biti. Zar nije to neka deformacija identiteta? Nemojte odma raspalit po ovome, ja samo konstatujem svoje razmisljanje a nikoga ne zelim uvrijediti. Sto se tice gospodina Hadzihafizbegovica, ja sam davno prestao slusati sta on prica jer mi njegova bahatost u javnim obracanjima izrazito smeta, kao i ceste promjene stavova i neki izrazito glupi potezi. A i puno mi je zanimljivije citat ove komentare nego njegove baljezgarije. I da zakljucim, pretpostavljam da negiranje identiteta Bosnjaka predstavlja jedan od mnogobrojnih metoda vrijedjanja, koje smo mi svi ovdje jako dobro navjezbali, medjutim ja znam sta sam i ko sam, pa makar trebalo proci i 150 godina da ponovo dodjem na to.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao mariooo,
Lipanj 25, 2008
Ja sam Hrvat Mostarac i drzava mi je Bih i nemam druge drzave osim Bosne i Hercegovine,nabijem na k***c vas Nacionaliste
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -2
... napisao pop,
Lipanj 25, 2008
nema života s turcima izdajnicima ova budala što ovo piše napijo bi se krvi svakog hrvata ali braćo hrvati treba kazniti ovu stoku muslimane a isto tako dok naši takozvani političari šute na sve ovo može ih bit stid i sram disi sad ČOVIĆU I LJUBIĆU sram vas bilo
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao zapadrules,
Lipanj 25, 2008
Za mariooo:
Koji jezik govoris i koju TV gledas?
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao Mostar 1452,
Lipanj 25, 2008
Ja sam Hrvat,Mostarac i drzava mi je Herceg-Bosna,Hrvatska gruda mi sveta vec tisuc ljeta! Nabijem na k***c vas antifasiste
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao ceca,
Lipanj 25, 2008
Kakva je ovo drzava, doddite u Banja Luku pa recite ovo je Turska, mamu vam vasu
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao zapadrules,
Lipanj 25, 2008
Za Emira:
Kome vise lazete s tim identitetom. Znate i vi i mi vas identitet. Sad ste ga potvrdili na utakmici s Hrvatskom. Vi ste p*******i Hrvati ili Srbi, a odredjeni postotak vas ima i turske krvi jer su vam prababe bile naguzene od turaka. To su cinjenice. Crno na bijelo. Mozete se vi iz petnih zila truditi promijeniti to.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao zapadrules,
Lipanj 25, 2008
Za ove muslimane koji se kurce ovdje i prijete nesto kako ce oni odredjivati nama Hrvatima da li cemo imati ili necemo treci entitet. Radi vas bi ga mi davno imali. Ne pitate se vi nego medjunarodna zajednica. Mi smo trenutno zrtve njihove politike koja ne dozvoljava vama muslimanski entitet u srcu Europe. Zato nama ne daju nas. Ali nece oni moci vjecno to potiskivati.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao Emir,
Lipanj 25, 2008
Za zapadrules:
Hajde i to je neki stav, mada takav stav nece nista promijeniti, jer ce samo izazvat kontranapade, ali moram nesto drugo da primijetim: drago mi je sto vidim kakvih budala ima, ja sam jos i dobro ispo; otac, mati, zahvaljujem :)
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao p******e,
Lipanj 25, 2008
Nista drugo nisu nego p******e. Bili vlasi i onda im turci čune skratili. Puf i postali p******e
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao Emir,
Lipanj 25, 2008
Za p******e: Izvini Ratko nisam te prepozno
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao Ivan Prskalo ex. gradorušitelj,
Lipanj 25, 2008
Pa šta, i ja sam navijao za Tursku zato što sam Hrvatima u Mostaru klepio 10.000.000 KM koji su glupi ko K***C sagradio šta sam htio i sad navijam za Tursku!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao slucajni prolaznik,
Lipanj 25, 2008
ovo je svim Emirima i njima sličnima
"Care" ili Burazeru", činjenica je ovo: Hrvati postoje od stoljeća 7., i vi ste bili prije Hrvati dok vam u 15.st. nije došao "babo" i zaprijetio da će vam šiju zavrnut ako ne promijeite ime u Muhamed i sl. I to je super, jer ste onda dobili i malo zemlje i niko vas nije dirao.. Ali! Ostalo je i onih ponosnih ljudi, a to smo mi, Hrvati, katolici, koji se nisu htjeli odreći svoje vjere i jezika, i upravo se o tome radi, "burazeru". Vi sebi ne možete oprostiti što ste se prodali, pa zato želite nas, koji vas podsjećamo na to, tj. Hrvate, ugušiti. Takve metode se i danas koriste, u CIA-i, mafiji itd, ništa novo. Stoga, pomirite se da ste se prodali i lezite kako ste prostrijeli, a nama se možete samo diviti, ili vratiti se svojim korijeima.. Bog
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao brrrr,
Lipanj 25, 2008
gadi mi se ovaj dvolicni papak.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao tekija,
Lipanj 25, 2008
zapadrules hajde nek sa napokon i ti nesto shvatio ko vam neda entitet. pa gdje onda srljate i sta trazite kad sve znate. mi netrazimo nikakav entitet jer imamo drzavu u kojoj vi pokusajete napraviti paradrzavu etnicki cistu,sto je bezumlje u 21vjeku.pocnite jednom volit drzavu u kojoj zivite,jer se nezivi od pravljenja paradrzava. takvi zadnji pokusaji su u hagu i znaci nema od toga nista. bih drzava svih ravnopravnih naroda koji u njoj zive,a sad je drugo sto ste vi u njoj manjina. j**i te se i pravite natalitet pa ce te doc do izrazaja za jedno 150 god.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -1
... napisao mostarac088,
Lipanj 25, 2008
sta se svadjate sa ust..... najdrazi su mi bili 93.kad su probali preko bulevara P***ice!sve je ostalo na pokusaju a sve neki vitezovi hehe
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -3
... napisao slucajni prolaznik,
Lipanj 25, 2008
a ovo je tekiji
"Brale", ne možeš ti meni, jer sam Hercegovac i Hrvat, i Mostarac naposljetku, govoriti da ja ovu državu ne volim. Ja je volim, ali ona ne voli mene, buni se protiv mog jezika, protiv televizije na mom jeziku, i daje županijama, gdje je moj narod većina, nešto malo crkavice od velikog kolača, eto tek toliko da se ne kaže da ste ono skroz nemilosrdni. Ali, ne treba nama ni to, možemo se mi sami snaći, jer znate mi smo radnici, a ne ljenčine, "ćuješ". Ali znate vi to dobro.. I JA I DALJE VOLIM OVU DRŽAVU, SAMO ONA NE VOLI MENE..
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +2
... napisao jadnici jadni,
Lipanj 25, 2008
ma sta vi koji hrvati...znate li vi da se 1921. u dalmaciji 95 % stanovnistva izjasnjavalo kao dalmatinci..a imali su izbor da budu i hrvati pa istra,dubrovnik vas samo vjera veze nista drugo ni genetika ni historija
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -1
... napisao mostarac088,
Lipanj 25, 2008
ovo su sve bolesni umovi lijece se time sto druge ponizavaju i podjebaju sve mudonje nek dođu na šake ili na cjev! bi da smiju jer na pisanju iz svojih misijih rupa su najz*****niji!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -1
... napisao milic,
Lipanj 25, 2008
mostarac slazem se sve uredski pacovi!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao sreca,
Lipanj 25, 2008
Nakon svih ovih komentara mi je samo ostao grc na licu od srece.Tako sam sretna i ponosna sto sam Hrvatica iz BiH,rimokatolicke vjeroispovjesti.Pozdrav Anti H i dro,slazem se s vama.Veceras oblacimo njemacke dresove,navijamo protiv Turske,cijela obitelj i svi prijatelji..Ratovali smo protiv jednih i drugih,al opet mi je Njemacka draza.Zdrava nacija,civilizirana,radesna.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao GradMo,
Lipanj 25, 2008
Ovo je zemlja Bosanaca (zidova, muslimana, katolika, pravoslavnih , induista , budista , jeh-svjedoka ... ) i Hercegovaca (zidova, muslimana, katolika, pravoslavnih , induista , budista , jeh-svjedoka ... ) !!!!!!
Ko nije bosanac ili hercegovac onda je hrvat, srbijanac, kinez, francuz itd....
Ja se izjašnjavam kao HERCEGOVAC!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -1
... napisao Emir,
Lipanj 25, 2008
Za slucajnog prolaznika i njemu slicne:
Napisao sam u ranijem nekom postu vec, al nema veze...pretpostavljam po tvojoj logici da su onda bas Hrvati ti koji su izmislisli krscanstvo/hriscanstvo i da ga je onda sva katolicka populacija preuzela od njih, i da su to ustvari sve izdajice i odlutale hrvatske ovcice. De ba covjece ne blamiraj se sa tim konstatacijama, ti govoris o dogadjajima koji su se dogodili prije 600 godina a zaboravljas recimo da je americka nacija kao jedna od najizgradjenijih na svijetu nastala prije tek 200tinjak godina. Slaveni su imali svoju religiju i Hrvati su u jednom periodu historije, bas kao i svi ostali krscani i muslimani u nekom drugom, preuzeli svoje danasnje religije. Samo budala moze da se poziva na "kolektivno pamcenje" koje traje 600 godina. A osim toga, znajuci nacin pisanja balkanskih historija, kako to da si ti bas toliko siguran da je sve tako kako ti mislis. A osim toga sta tebe boli k...c koju je neko religiju uzeo, ako se ne varam to je individualno pravo. I cega se ba ti nisi odreko? Idi obrisi sline i nadji sebi kakvog posla, nisam ti ja burazer sljamu jedan.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao den gamle,
Lipanj 25, 2008
skutori(ne hrvati, vec skutori) zovu ljude sa lijeve obale rijeke neretve turcima, i sad kad ovi sa lijeve strane pocnu navijat za tursku, skutori podignu nos??sta ti ima biti krivo pa prije pola sata si me nazvao turcinom...
kad gledam sebe znam da sam navijao za hrvatsku, ali nekad ti prekipi i rado bi protiv njih navijao a razlog tome su SKUTORI, onda poneki komentari od hrvatskih navijaca dok ih je hrt intervjuisao na ulicama prije tekme i naravno bozo susec...
ja ne vidim razloga da navijam za neku drugu drzavu kad igra protiv neke od bivsih juginih...ja kao musliman nemam nista sa turcinom iz ankare...mozda istu vjeru, ali ne i tradiciju, jezik i kulturu....po tome sam vise bratski nastrojen sa hrvatima, srbima, crnogorcima...tako da mi je i drago ako neka od ovih drzva pobjedi...
i isto tako SKUTORi u gradu mostaru ako bi imalo postovali tudje ili recimo BIH onda bi dobili puno vise simpatizera sa lijeve strane..ponasaj s eprema drugima kao sto bi ti zelio d ase oni ponasaju prema tebi
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +2
... napisao size,
Lipanj 25, 2008
E sad kad ste se îzasrali po svemu i svacemu izazvani necim kao sto je ova potpuno (po meni) realna tvrdnja Emira H. procitajte jos jednom par komentara iznad onaj od nekog drugog Emira koji je promucurniji od ministra. Izjava iz clanka je subjektivna tako da je jedina greska reci "odgovorno tvrdim" ali sam siguran da je masa nehrvata simpatisalo hrvatsku. Simpatisati nekoga (a ne navijati) samo po sebi podrazumijeva da se nece izaci na ulice i mahati zastavama kao sto je to uradio onaj dio frustriranih balavih drkadzija koji srcano navija protiv hrvatske. Isto tako bih ja mogao zakljuciti na osnovu ulice da svi vi hrvati koji kazete da navijate I za bih lazete. Pored cinjenice da je svacije indiviualno pravo da navija za koga hoce isto tako treba znati da je njihovo ponasanje plod poruka kao sto su: periguzi, b****e, o******i, nemozete nidje iz bih, p******e, izbjeglice, cigani, bih se nikad nece kvalifikovati itd. Mene to sigurno ne moze pogoditi jer neko ko moze nesto slicno uputiti je sigurno svjetlosnu godinu iza mene ali ove gore navedene balavce moze.
Sve sto hocu da kazem je da se ne trebate cuditi nekim ponasanjima koja su posljedica, a ne uzrok, desavanjima u ovoj drzavi za koja ste/smo I sami cesto krivi.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +3
... napisao dr. cro,
Lipanj 25, 2008
ako su se 1921.g. Dalmatinci izjašnjavali kao Dalmatinci, onda se ja u 2008.g. izjašnjavam kao Hrvat.
i ne vidim u čemu je problem? a ja...ti se ne možeš s tim pomirit. E što ću ti ja!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao freud,
Lipanj 25, 2008
Ono što sam nemaš, a želiš imati, počneš mrziti da bi ha kasnije mogao mirne savjesti ubiti. Bošnjaci nemaju ponosa kao Hrvati. I nisu do nedavno imali jezika i nacije, pa zato mrze Hrvate, da bi nas kasnije mogli mirne glave ugušiti. Pustite nas više na miru, ja volim tebe kao muslimana, voli i ti mene kao katolika više MAJKE TI
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao mostarka '93,
Lipanj 25, 2008
za mostarca 088
Tipični Bošnjak-musliman!! Babo tvoj je te godine mom ocu zabio nož u leđa u rovu, i stukli bi vas da vas Zapad nije spasio. Vi ste napali svoje dojučerašnje suborce, smradovi turski! Srami se, nego se prekriži i moli Boga za oprost!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao vujadin,
Lipanj 25, 2008
Hadžihafizbegoviću, ne seri!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao konj,
Lipanj 25, 2008
odgovorno tvrdim da ti Hdžihafizbegoviću lažeš
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -1
... napisao ave maria,
Lipanj 25, 2008
JUPIIII!
Ljudi, došo NLO da nas spasi više od ovih tzv. Bošnjaka. Ima Boga ili NLO-a...
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao tekija,
Lipanj 25, 2008
mostarka 93 a sto ti je babo bio u rovu kurvice? na koga je to okreno cijev? vidis mozda je tvoj "babo" bas bacio mog oca sa 72 god.sa balkona na asvalt. sram te bilo balavice uspaljena i neizjebana.tek si nastala na ovaj svijet i tako nacionalisticki zadojena.ti znas sta je tipicno ze nekog.mars na selendru odakle si i sisla medju nas.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +2
... napisao slučajni prolaznik,
Lipanj 25, 2008
Emire "brale", vidim da sam te naljutio, nije mi bila namjera, "maajke mi". Ja sam ponosan katolik, Hrvat, za što se možda tvoj babo i dedo do nedavno izjašnjavao. I poštuj to, to je sve, mi smo ipak malo duže ovdje od poturčenih kršćana, imaj malo kulture.
I ne ljuti se, ili ćeš me opet napast, kao '93??
Bog
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao ja i ti,
Lipanj 25, 2008
j***m te bosno j***m te ja HRVATSKA moja domovina!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao mrakacha,
Lipanj 25, 2008
Hadžihafizbegović, kad dodje u Mostar, samo šeće po starom gradu od radnje do radnje, i kenja tipa. Selam Alejkum i to s kezom da nemože hinjaviji bit. Nikad ni žvaku ne kupi. Ona raja mostarska mu pucaju od smjeha. Čuj selam alejkum a upo među mostarce 100tn;e. Dobro i od njih ne dobije degenek, vazda mu maHlo fali. 100% provjereno. Tako da, Emire ne seri, ko te je uopće pozvao da komentarišeš u ime bilo koga? Notorni Khretenu.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao nesanica,
Lipanj 25, 2008
dobro je rekao Kukić neku večer na HTV-u, u BiH svako malo neki izbori, mediji i političari potiču ljude na takvo ponašanje. A Hadžihavizbegovića niko nije ovlastio da priča u ime naroda. Da mi je njega upitat za koga je navijao, mislim da mi ime i prezime dovoljno govore.