eleposlanik Nizozemske u BiH Karel Vosskuehler poručio je da nema ništa od trećeg entiteta u BiH. On je u intervjuu za Dnevni avaz, komentirajući odgovor nekih hrvatskih političara koji su na odluku Ustavnog suda Federacije
BiH da nema hrvatskog TV kanala zaprijetili trećim entitetom kazao kako se to neće dogoditi jer su, kako je naveo Hrvati preslabi.
"Tako da sam siguran da se to ne može dogoditi. Naravno, to ne znači da se svi trebamo pretvarati da Hrvati nemaju problema. No, rješenje sigurno nije u trećem entitetu", kazao je Vosskuehler.
A holandija i holanđani su ionako g***a najveća!!!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +2
... napisao Chelsea,
Lipanj 18, 2008
za adwe - nije strano da vama Velikosrbima vaše četništvo nemože izaći iz glave nikada !!! Pokušali ste 90-ih napravitito da ovo bude vaša zemlja ali sinovi naši nedadoše.... Sad nebirate sredstva da pokušate napraviti nešto slično al mirim putem jer znate da bi vas rat dotukao do "0" Bosna je uvijek bila i bit će zemlja svih koji u njoj žćele živjeti i raditi bez obzira na vjeru i naciju!!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +6
... napisao ZENICA,
Lipanj 18, 2008
HALO BA HOLANDSKA STO KO!
PUSTITE HRVATE DA NORMALNO ZIVE Y***M VAM MA JKU GUSARSKU!
vaša i srpska !!!! Pa eto ti ih vodi ih kući jebli ti oni mater... kad su vas klali po vukovaru plakali ste a sad bi djelili zemlju sa njima !!! sa sreća pa hrvati nerazmišljaju tako ko ti K***U maloljetni idi uči povijest u školi!1
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +5
... napisao zapadrules,
Lipanj 18, 2008
Gospodine Chelsea. Ja samo zelim biti korektan. To sto su Srbi napravili S****A ja ne amnestiram. Samo sam odgovorio ovom muslimanu kako su u zemlji Bosni Hercegovini, u njenim cjelovitim granicama, oduvijek starosjedioci bili Hrvati i Srbi, a muslimani su nastali p*****ivanjem Hrvata i Srba. To su cinjenice, svidjale se nekome ili ne.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -3
... napisao zapadrules,
Lipanj 18, 2008
Gospodine admine, najprije blokiraj poruku Mostarac pravi i slicnih koji sire mrznju i lazi i onda nece biti prepucavanja ovdje.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +2
... napisao ???,
Lipanj 18, 2008
Ova ce se zemlja i bliskoj buducnosti podjeliti na 3 dijela,i kud koji mili moji
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -1
... napisao zapadrules,
Lipanj 18, 2008
Gospodine Chelsea,
U Bosni i Hercegovini su oduvijek zivjeli Hrvati i Srbi, a muslimani su p*******i Hrvati i Srbi. To su cinjenice, svidjale se nekome ili ne. A sto su Srbi radili S****A ja ne amnestiram.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -3
... napisao jarskaaneman,
Lipanj 18, 2008
nećemo mi treći entitet, naš će biti prvi... živjela herceg-bosna
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -3
... napisao ....,
Lipanj 18, 2008
BOLI ME K-URAC ZA MUSLIMANE HRVATE I SRBE HOĆU PLATU OD 2000KM
Ljudi moji bit će nam svima najbolje kad budu tri entiteta i kad svatko bude svoju kuću uređivao, a ovako, Srbi, Muslimani, Hrvati, nema od miješanja ništa ako ćemo pošteno, jer kad tad ćemo sed opet poklat a što nam to treba kad svi znamo da ovako za nas suživota nema.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -1
... napisao pepeljuga,
Lipanj 18, 2008
ZA ARMIJU BIH. Gdje si se ti borio u Londonu, da vas ne spašiše sve bi vas Četnici pobili, ali ti naravno ne znaš jer nisi nigdje bio gnjido, ni neznaš tko si ni što si.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao h****r,
Lipanj 18, 2008
jao price u ovi muslimana,i onda se pitate sto hrvati ne zele zivjeti s vama ili sto zele treci entitet, nitko ne zeli dijeliti bih mi samo zelimo entitet ili da se drzava uredi s tri federalne jedinice,a turci imaju srece jer europa je glupa i postaje jos gluplja ,jer da su bili pametni turci bi vec stoljecima bili van europe i sva druga g***d ,najbolje je kad dodju arapi u francusku i traze prava pa nitko im ne smeta da idu kuci, a ja sam vec kuci jer bih je hrvatska zemlja gledajuci povijest ,tko ne zna nek malo prelista povijesne knjige!!!! i glupe su price hrvati nisu ni htjeli rat ni nista samo mir kao i sada
PA MOZDA JE I TO DOBRO DA SE OPET POk*****o. ONDA BI NESTALI SVI KOJI HOCE DRZAVU U DRZAVI. SJEDI I NEPALAMUDI.KO TI BRANI DA PRAVIS I RADIS STA HOCES.UREDJIVAT CE MO KUCU ZAJEDNO JER DRUKCIJE NEMOZE OVDE. ONAJ KO NEVIDI SUZIVOT PUTUJ SELMA I NENAGINJI SE KROZ PROZOR.JER BI I KROZ PROZOR MOGAO ISPAST.GADAN JE BRZI DANSKI BEZ VOZNOG REDA.PROZORA NEMA.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao ,,
Lipanj 18, 2008
ZABORAVI ENTITETE. NEKA ZARATI PA STE ONDA TEK NAJ****i. PUTUJ SELMA I NENAGINJI SE KROZ PROZOR.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao doa1120,
Lipanj 18, 2008
pukovniche, znas li ti plivati? ne da ces zavrsiti u plocama nego ces u luku skakati kad ti naletimo, fasisticko d****e
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao Pukovnik Boban,
Lipanj 18, 2008
Ti bi ratovao, a? E pa Heliodrom čeka.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao Hercegovac,
Lipanj 18, 2008
napisao Chelsea, Lipanj 18, 2008
Bosna je uvijek bila i bit će zemlja svih koji u njoj žćele živjeti i raditi bez ozira na vjeru i naciju.
ZNAČI ODRIČEŠ SE HERCEGOVINE,BAŠ TI HVALA. ILI JE TO "PERFIDNA" POLITIKA SDA SVE JE BOSNA A HERCEGOVINA JUŽNA BOSNA. SVAKA ČAST DODIKU ŠTO VAS RASTURA, NA KRAJU ĆETE ZAVRŠITI KAO BIVŠA DRŽAVA.SRBI SU "PREVIŠE" VOLILI YU PA JE PROPALA TAKO ĆE ISTO I BiH:
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao *,
Lipanj 18, 2008
Morete te ga samo lagano obaliti cjeloj Holandiji.
Premali ste
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao franjo34,
Lipanj 18, 2008
Ovaj sporazum o stabilizaciji sa svojih 1600 zakona jaca drzavu,a pojam entitet gubi svoj smisao svidjalo nam se to ili ne.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao Smokva,
Lipanj 18, 2008
Ova nasa draga BOSNA je domovina svoga naroda ,bez obzira na vjeru.To je domovina Bosanaca,razlicite vjere,muslimana,katolika,pravoslavaca.Brkati pojmove vjere i nacije je ocita neobrazovanost.Hrvati su u Hrvatskoj,Srbi su u Srbiji,u Bosni su Bosanci.Ako je neko od vas greskom zaluto u nasu zemlju,mi cemo vam pomoci da se vratite.Ali vas i ne izgonimo.Dobro dosli,ali ste onda nacionalna manjina.Bosanci su autoktoni stanovnici BOSNE.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -2
... napisao ,
Lipanj 18, 2008
ma boni b****anderi - ŠTA STE SE ZAPJENILI ? Nitko ne traži ovdje 3. entitet - SAMO KANAL NA HRVATSKOM JEZIKU !
SMETA LI VAM ? ..... NE BRINITE SE, BIĆE KANAL .... AS SOON AS POSSIBLE !
A 3. ENTITET ĆE DOĆI SAM PO SEBI .....
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao il,
Lipanj 18, 2008
,,,,a gdje su hercegovci....smokva? Vama je sve Bosna j***a vam ona mater, meni je hercegovina glavna i Mostar mi je glavni grad, a ne sarajevo šugavo
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +2
... napisao Hercegovac,
Lipanj 18, 2008
Smokva objasni kako jedna višenacionalna država Švicarska ima njemce,talijane,francuze. Zašto BiH kao višenacionalna država ne bih imala hrvate,srbe,muslimane.Pardon niste više muslimani sad ste bošnjaci,što ne znači da sutra nećete biti nešto drugo, lutate...
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao w.e.e,
Lipanj 18, 2008
BOLI ME K-URAC ZA MUSLIMANE HRVATE I SRBE HOĆU PLATU OD 2000KM
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +2
... napisao Radi li iko igdje, imate li posla kokuzlije,
Lipanj 18, 2008
Veliki srbi i hrvati, pise vam Bosnjo sa Zapada. Zajebaje vas i lovu drpa za to, a vi citajte oglase za posao i zivite od laznih invalidnina. Izvinite, i ja jednu takvu dobijam, i to Hrvatsku, pa kad dodjem dole pokupim i to. Okrenite se radu, jer se od nacionalizma ne zivi.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +2
... napisao bucco,
Lipanj 18, 2008
halo ljudi sta vam je daj mi stan daj mi auto 2008 godiste daj mi 2-2500 mjesecno daj mi starom 1000 mirovine daj mi djetetu besplatno skolovanje daj mi besplatne lijekove hebali vas vasi nacionalizmi i entiteti ajmo zivjeti a ne NJIMA cuvati bogate fotelje
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +5
... napisao ,,
Lipanj 18, 2008
hercegovac e bas si hercegovac. jest svicarska sa tri ravnopravna naroda ali bez pojedinacnog etintete,sva tri naroda svicarci m*****e. vi hocete drzavu u drzavi jer nevidis razliku koliko si nacionaliziran. trazis a neznas sta trazis. to ti dokazuje koliko si zaglavio u glavi. idi malo se ohladi.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -2
... napisao zapadrules,
Lipanj 18, 2008
ZA Smokvu:
Ovo Je Bosna i Hercegovina. Ovdje zive Bosanci i Hercegovci. Ja sam Hercegovac bio i ostao, to mi je regionalno odredjenje ali sam po naciji Hrvat. Ti si neobrazovan i zatucan. Vi (muslimani u BiH) sami sebe lazete i zavaravate jer bjezite od istine i zelite to kamuflirati nekakvom novom nacijom Bosanci. Pa sta su onda Bosnjaci? Uzmi neku knjigu o nacijama, o porijeklu i povijesti nacija, pa prouci malo. To sto vi imate kompleks zbog svog porijekla mi nismo krivi.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +3
... napisao zapadrules,
Lipanj 18, 2008
P.S. za Smokvu:
Drzave su samo administrativni okviri. Kakve veze to ima s nacijom. Ako sutra ovdje bude neka nova drzava npr. Zapadni Balkan vi cete onda biti po nacionalnosti Zapadni Balkanci? A da, to je vama poznato, ovdje je bila Turska pa ste vi postali Turci.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +2
... napisao vkvn,
Lipanj 18, 2008
Veleposlanici bi trebali konačno shvatiti da nisu u ovoj nesretnoj zemlji zato da dijele lekcije i da se miješaju u unutarnje stvari te zemlje. Da je sreće na to bi ih trebao upozoriti netko iz vlasti, recimo ministar vanjskih poslova BiH (koji je, usput budi rečeno, kao nekakav hrvatski državljanin). Zamislimo da slično uradi veleposlanik BiH u Nizozemskoj. Natrljali bi mu nos, ne bi znao na kojem je kontinentu.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +2
... napisao ,,
Lipanj 18, 2008
ZAPADRULES ODLICNO TI SI HERCEGOVACI NEMA PROBLEMA. SAMO NEZNAM KOJU SI TO KNJIGU CITO O NACIJAMA. KO SU IZDAVACI LEKTORI KAD I GDJE JE IZDATA? DA MOZDA NIJE U KANADI I DA NIJE MOZDA LEKTOR BUSIC SUSAK I OSTALE u****e KOJE SU ROVARILI PO SVIJETU. KOJA BOLA NACIJA NOVA O CEMU TI PRICAS. PA ZAR NEZNAS STO STE MANJINA JER STE BILI HAMALI OVOJ VECINI MUSLIMANIMA.O CEMU LUPAS m*****e NEPISMENI.SJEDI GDJE SJEDIS?A AKO TI SE NESVIDJA PUTUJ SELMA. NISTA VI NECETE DOBIT JER NISTE JAKI VIDIS STA AMBASADOR IZJAVLJUJE. OD TOGA VAM NEMA NISTA I ZABORAVI TE TO.UFATI SE OD STA ZIVIS.NEMOZE SVAKA SELJACINA POSTAT POLITICAR.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao ...--,
Lipanj 18, 2008
BOLI ME K-URAC ZA MUSLIMANE HRVATE I SRBE HOĆU PLATU OD 2000KM
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao konj,
Lipanj 18, 2008
ovi što su odgovorni za pokolj u srebrenici sigurno nece odlučivat o unutarnjem ustroju BiH mater vam j-e-b-e-m tulipansku
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao ,
Lipanj 18, 2008
napisao ,, Lipanj 18, 2008 PA MOZDA JE I TO DOBRO DA SE OPET POk*****o. ONDA BI NESTALI SVI KOJI HOCE DRZAVU U DRZAVI. SJEDI I NEPALAMUDI.KO TI BRANI DA PRAVIS I RADIS STA HOCES.UREDJIVAT CE MO KUCU ZAJEDNO JER DRUKCIJE NEMOZE OVDE. ONAJ KO NEVIDI SUZIVOT PUTUJ SELMA I NENAGINJI SE KROZ PROZOR.JER BI I KROZ PROZOR MOGAO ISPAST.GADAN JE BRZI DANSKI BEZ VOZNOG REDA.PROZORA NEMA
........................
Dobro kažeš: uređivati kuću zajedno ! Slažem se !
ALI, pod tim "ZAJEDNO", da možda ne misliš "ZAJEDNO, ALI KAKO JA HOĆU, a tebi kako bude" ?
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +3
... napisao Smokva,
Lipanj 18, 2008
Za ZAPADRULESA" i ostale.Ja za sve sto napisem,imam uporiste u istoriji,istini.Pozivam se na "POVELJU KULINA BANA" .Procitajte je i vi ,mada je tesko doci do tog dokumenta.Original vam se nalazi u DUBROVACKOM MUZEJU.U tom starom dokumentu vam pise da je ova nasa domovina BOSNA.Za kraljicu KATARINU Kosacu pise:BOSANSKA KRALJICA.Jest katolkinja,ali Bosanska kraljica.Epitaf nad njenim grobom u Italijinapisan je bosancicom.Nigdje u tom dokumentu ni slucajno nema pojmova Hrvat ,Srbin.Samo dobri Bosnjani(tako se tad obicavalo rec za Bosanca).Sa tri vjere.To je temelj moga i svakog dobronamjernog razmisljanja.A za HERCEGOVCA pitanje.Odgovori mi kad se to i na koji nacin BOSNI dodao sufiks Hercagovine.Reci mi kad,kako,ko.Navedi dogadjaj,zakon,dogovor koji je to regulisao.Ali konkretno.Vjeruj,ja cu to prihvatiti,ako mi dokumenujes kao ja ovo prethodno.Bit cu ti zahvalna da me obucis,obogatis moje znanje o mojoj zemlji.Sve dok mi neko to ne ucini za mene vaze stari zakoni po kojima se moja domovina zove BOSNA.Nije mi vazno kako se sta zove samo mi je vazno da je utemeljeno na logicnom,istinitom,zakonski optavdanom i zakonom potkovanom.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao ile,
Lipanj 18, 2008
Odista mi nije jasno kako je moguce da strani predstavnici pa makar oni bili najvise politicke razine daju ovakove izjave, a predstavljaju se kao pronositelji napretka u ime društava s razvijenom demokratskom praksom. Valjda narodi u demokratskoj zemlji odlucuju kroz demokratski dijalog bez bilo cijih pritisaka o ustroju vlastite zemlje. stvarno je vrijeme da politicari u ovoj zemlji odlucno kazu da je unutarnji ustroj ove zemlje stvar njenih naroda i gradana. oni ako zele pomoci dobro su dosli a soliti pamet i odlucivati ne mogu.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao Hercegovac,
Lipanj 18, 2008
Za smokvu Sa tobom da bih komunicirao morao bi se spustiti na tvoj prostački nivo, to ne dolazi u obzir. Ukratko stanovnici Švicarske su švicarci ali zna se da su talijani, njemci,francuzi a po vjeroispovijedi mogu biti katolici,protestanti.. U BiH žive tri konstitutivna naroda hrvati, srbi,bošnjaci a po vjeroispovijedi su katolici,pravoslavci,muslimani.Znam da je želja vaših lidera(SDA i SZBiH )dasmo svi bosanci i to katolici, pravoslavci, muslimani. Žao mi je neće moći kako mislite. Ako si mlad knjigu u ruke pa uči ako si stariji žao mi je živiš u zabludi.
Glupani ovdje cemo svi ostati,vidite da ce nas poklopiti evropa,kad bude eu onda me boli ku.rac za entitete i kantone
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao definicija,
Lipanj 18, 2008
Ova zemlja ne može naprijed dok se ovako gazi jedan narod .
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +2
... napisao tz,
Lipanj 18, 2008
aj ba srbendo šta je ovo ahahahaahahahahahah majko moja suze mi frcaju od smijeha hahhhahaahahahahahh ma mrak ti je ovo hahhahahaahahahahhahhaqh
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao a srebrenica?,
Lipanj 18, 2008
A u čemu je rješenje, gospodine iz zemlje legaliziranih p***ra, lezbača, te legalizirane droge i svih drugih nemorala? Kakvo rješenje vidiš? Ili ti postojeće stanje u kojemu Hrvati nisu ravnopravni, a po Ustavu su konstitutivni, ogovara? Pa da u ovoj kvazidržavi Židovi, koji ima samo nekoliko stotina, zatraže svoj tv kanal, bi li se usudio kazati kako to ne može? I, po čemu druga dva konstitutivna naroda u BiH mogu nešto imati što se trećemu osporava? Je li to provedba zapadne demokracije i pravde kako je vi vidite? Ma, kako te nije stid izjaviti da su "Hrvati preslabi"? Uostalom, nemam se čemu čuditi, kad se samo sjetim kakvu su ulogu odigrali tvoji zemljeci u Srebrenici.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao flash&storm,
Lipanj 18, 2008
Za smokvu: Za današnje nacije nisu relevantni ti davni povjesni spomenici,današnje nacije vuku svoje korjene iz tih davnih vremena ali njihovi temelji su nastali mnogo kasnije.Prve moderne nacije,a tu podrazumjevam nacije nastale u građanskom društvu jer u feudalizmu nacije nisu nikako mogle postojati,su Englezi i Nizozemci.Te su države prve uvele kapitalizam objedinile jedinstveni nacionalni prostor i shvatili naciju kao kolektivnu zajednicu koja ima svoj interes koji se ostvaruje putem izabranih predstavnika. Drugu značajnu fazu u nastanku nacija čini razdoblje 19.st.tad se oblikuje većina europskih modernih nacija koje su nastale krvavom borbom protiv zaostalog feudalizma (Italija i Njemačka 1871,g,primjerice) U ovom periodu i Hrvati ali i Srbi se konačno emancipiraju kao naciju(odluke sabora 1848,g,ban Jelačić),tu vrijedi spomenuti još jednog velikana Hrv. povijesti Ljudevita Gaja koji je udario temelje modernom hrv.jeziku. Treća faza oblikovanja nacija je nakon 1945.g. i oslobađanja kolonija od strane vlasti,tad nastaje veliki broj novih država. Posljednji val je bio početkom 90-tih kad su se isto oblikovale neki narodi poput bošnjaka,za bošnjake govorim da su narod jer ova država nema naciju,nema jedinstveni nacionalni interes jer ih ima tri.Svoju pripadnost i svoj jezik ste oblikovali tek u devedesetima ja ne kažem da nemate neko povijesno uporište za nastanak svog naroda,ali danas ste se tek izdefinirali,u bivšoj jugoslaviji niste bili izdefinirani.U čemu je onda problem Hrvati i Srbi su se davno nacionalno emancipirali (19.st)a vi tek to danas radite i oni vam to osporavaju,ali nisu u pravu jer nikad nije kasno za oblikovanje jednog naroda pa tako i vašeg.Vi griješite kod nametanja bošnjaštva jer je to za srbe i Hrvate posve nov pojam njima nerazumljiv i smiješan i oni ga odbacuju kao nešto nepoznato,zašto?pobogu zato što su se davno nacionalno oblikovali (19.st.),i vi tražite da odbacite ono što jesu i prihvate nešto novo,to jednostavno ne može.Meni je posve jasno zašto vi želite od tri naroda stvoriti jedan,jedini razlog je ujedinjenje ove države u nacionalnom pa onda i u svakom drugom smislu,a drugi razlog je želja vaše političke elite da što lakše i jednostavnije upravlja zemljom što bi bilo daleko jednostavnije kad bi ona bila jednonacionalna ključne odluke bi se jednostavno lakše provodile.Usprkos tim vašim pokušajima Hrvati i srbi će ostati ono što jesu odavno bili,srbi pogotovo jer imaju i onaj teritorijalni element koji je isto vrlo važan za njih(srpska).Posve je besmisleno ić u daleku povijest tražeći svoju naciju tamo,nacije nastaju uspostavom građanskog društva odnosno kapitalističkog poretka,tada dobivaju sve atribute koje imaju i danas.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +5
... napisao crnica,
Lipanj 18, 2008
k****nima kao smežurana i ukovijala "smokva" nemamo što odgovarati ni dokazivati. k****n će uvijek ostati k****n.
Uglavnom, izvan pameti je da netko nekome dokazuje kako je on Bosanac (ili nešto drugo), a on se sam izjašnjava kao Hrvat (ili nešto drugo. I još ti pri tome prišiva da si ustaša, fašita, nacist itd. Nema većega fašiste od toga tko tako priča. k****nluk je praviti umjetne nacije. Tito je imao ideju storiti Jugoslavene, pa mu se izjalovilo. Izjalovilo se u povijesti svakome tko je slično pokušao. A treći entitet bit će kad - tad.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao GradMo,
Lipanj 18, 2008
Zasto bi trebao postojati kanal na hrvatskom jeziku ?
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -2
... napisao abc,
Lipanj 18, 2008
koji neskolovani primitivci i bezmozgovici cccccc pa vi pojma nemate, kako ste jadni jadna vam mati! sve puste seljacine nabrijane, pravi žrnjaši haha pa jani nebili zar mislite da je normalnim ljudima vazno jel mu komsija franjo, mujo ili savo.. u sta vjeruje, cemu se moli... boze boze, kanite se suplje gledajte od cega zivite, i za kraj DAJTE RADITE NESTO KORISNO!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao GradMo,
Lipanj 18, 2008
Na ftv-u se prica i hrvatski i bosanski !
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao FANTA - Proud White Cristian nations,
Lipanj 18, 2008
Normalno da Muslimani nedaju nami treci entitet, kako binas onda pljackali ako nebi ubirali nasu taksu. Ko bi hranio njihovu vojsku, ucitelje itd. Micemo izborit treci entitet ratom jer se samo tako moze izborit. Ova utakmica u petak je dobra prilika daga se pocne.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao abc,
Lipanj 18, 2008
izborit ces k***c ratom m*****e jedan... k****ncino mrtva
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -1
... napisao ;)))),
Lipanj 18, 2008
Sta su ovi mosnjaci zapjenili. NIkome nista ne daju a uvijek im neki k***c fali.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao katana,
Lipanj 18, 2008
BOLI ME K-URAC ZA MUSLIMANE HRVATE I SRBE HOĆU PLATU OD 2000KM ------>> RECI NE NACIONALIZMU !!!!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +2
... napisao Urar,
Lipanj 18, 2008
Procitao sam sve komentare i namece se samo jedan zakljucak, ako jedan bzz clanak u novinama izazove takvu buru da se otislo i u srednji vijek itd. ovoj zemlji su hitno potrebna 333 entiteta sa visokim zidovima koji ih dijele. I zivio rodjo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao Bivsi mostarac,
Lipanj 18, 2008
ZA flash&storm, Lipanj 18, 2008! Vezivanje nastanka nacija za burzoaske revolucije - potpuno je pogresno. Potsjetio bih te i da je prva burzoaska revolucija bila u Francuskoj. I da je vec tada na nivou francuske postojala Francuska skupstina staleza (l etat generox ili tako nesto slicno). Burzoaske revolucije nisu imale nikakve veze sa nacijom nego sa preraspodijelom valsti izmedju feudalaca (koji su imali ogomrn uticaj) i novopecenih kapitalista koji su imali lovu ali ne i moc. faktografske greske necu ti nabrajati jer sam svjestan da na ovim nasim podrucijam ima vise istina i da svka strana stoji zabarikadirana na prvim linijama "sviojih istina". Ukazacu ti na samo jednu od kontradiktornosti iz tvog teksta i to onu u zadnjoj recenici: nacije nastaju uspostavom građanskog društva odnosno kapitalističkog poretka,tada dobivaju sve atribute koje imaju i danas. Vidis li sada koliko ti je suplja logika: Nacije i gradjansko drustvo se iskljucuju. Ideali Francuske revolucije su sloboda, bratstvo i ravnopravnost - za sve. Kapitalisti se zivo hebe da li on eksploatira srbina, hravat, madjara, somalijca, kurda... njemu je bitno da oni donose lovu i zato je i stvorio pojam gradjanska drzava umjesto do tada vazece - nacionalne oligarhije. U gradjanskoj drzavi nacija ne igra ulogu nego gradjanin.... Dakle, iz povjesti i logike ovog putra imas nedovoljno, slabo, jedan!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao sw,
Lipanj 18, 2008
ma ebat ga,kad cak cujem od naseg politicara da za 20 god nece ni 5 % hrvata zivit u bosni
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao dajca mostarac,
Lipanj 18, 2008
baš sam se nešto ovlažio... ... bil me neko :)
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao ,
Lipanj 18, 2008
... napisao sw, Lipanj 18, 2008 ma ebat ga,kad cak cujem od naseg politicara da za 20 god nece ni 5 % hrvata zivit u bosni
PMOŽDA I NEĆE -- SVI ĆE PRESELITI U HERCEGOVINU !
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao mate4 ,
Lipanj 18, 2008
Yugoslavija je bila zemlja u kojoj su svi bili jednaki ,radnik bio maksimalno osiruran sve smo imali i vjeru i posao i sigurnost.Pa opet se raspade.A danas BiH zemlja k***a ni čega nema ,a najmanje države.Varate se da će BiH ostat razlika je u tome što je Yugoslavija trajala 50 godina ova će trjati još 2/3 godine.Bumo vidili ubrzo.Muslimani varate se ako vas ima više ,da će te nas porazit i Srba je bilo 4-5 puta više i jači su bili mnogo više , pa šta doživiše u oluji.Pozdrav i za dom spremni Hrvati.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao seh,
Lipanj 18, 2008
Ljudi moji primiču se izbori
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao procedura,
Lipanj 18, 2008
odvojit cemo se , b m k***c :D za ove i***te
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao flash&storm,
Lipanj 18, 2008
za bivši mostarac: postanak nacije obično se veže za suvremeno građansko društvo i njemu odgovarajući način proizvodnje.međutim,sve nacije nisu nastale u isto vrijeme.neke su se nacije zbog specifičnih povjesnih razloga konstituirale kasnije od drugih.Smatra se da je nekoliko činitelja uvjetovalo prelazak na ovaj širi i krupniji (od naroda) oblik udruživanja ljudi.Ekonomski momenti najčešće su isticani kao najvažniji.Za razliku od feudalne teritorijalne rascjepkanosti ,koja je odgovarala predindustrijskom manufakturnom i zanatskom načinu proizvodnje,na prijelazu iz feudalnog u građansko društvo teritorijalna razjedinjenost tržišta postaje kočnicom razvitka industrijskog načina proizvodnje.Njemu odgovara integrirano tržište.Novi i industrijski način proizvodnje zahtjevao je postojanje prostornog i cjelovitog tržišta.To se jedino moglo postići povezivanjem i objedinjavanjem naroda u veće zajednice-nacije.Nositelj te ideje bila je mlada građanska klasa,koja je živo zainteresirana za stvaranje širokog tržišta,za razvitak prooizvodnih snaga i novog industrijskog načina proizvodnje.Ovaj proces integracije naroda i teritorija negdje išao sporazumno,a negdje i nasilnim putem,ratovima i pokoravanjem.Pojava nove ekonomske i političke građanske klase,koja postaje nositeljem progresa tog vremena i njezina bezkompromisna borba za realizaciju ideje čiji je bila nositelj,bio je jedan od presudnih činiteljada se narodi integriraju u nacije. Najčešća definicija nacije:nacija je specifična narodna zajednica nastala na osnovi društvene podjele rada epohe kapitalizma,na kompaktnom teritoriju u sklopu zajedničkog jezika i bliske etničke i kulturne srodnosti. Geneza kolektivnih zajednica:horda-rod-pleme-narod-nacija-????? Je li ti sad malo jasnije,gledaj malo taj ekonomski momenat i potrebe kapitalista za većim teritorijem i slobodnom trgovinom u njemu,to u feudalizmu nisu mogli ostvariti
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao Sultan Muhammed El-Fatih,
Lipanj 18, 2008
halo hrvatichi maleni, hocete opet da vam metnem keetoo u goozoo, pa da opet mozete lagati okolo da ste bili nabijani na kolac, a ne na moju keetoo
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -1
... napisao fds,
Lipanj 18, 2008
spremni ste za k***c a ne za dom, mani se ti u*****ih
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -1
... napisao flash&storm,
Lipanj 18, 2008
I Hrvatska,Srbija ,Francuska,Njemačka....su građanske države,ali imaju svoju naciju razumiješ,točno je što si rekao za kapitaliste da ih ne zanima koga eksploatiraju,ali kapitalistima je također važno da u datoj državi imaju što manje barijera,to je jedan od razloga rušenja feudalizma ,prijelaz s jednog feuda na drugi se uvjek plaćao,a tu su postojali još mnogi nameti(cestarina,putarina...).Jednostavno je postojala prevelika rascjepkanost a to ih je kočilo,zato su se oblikovale veće zajednice (nacije) koje su teritorijalno daleko veće i imaju veći broj stanovnika,a samim time i ta eksploatacija je lakša,a profit je daleko veći.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao flash&storm,
Lipanj 18, 2008
za bivši mostarac: a kad su se to oblikovale nacije?
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao flash&storm,
Lipanj 18, 2008
za bivši mostarac: po tvom mišljenju naravno?
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao grunff,
Lipanj 18, 2008
sad je 16:26
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao uo,
Lipanj 18, 2008
Ako vec saljes Hrvate u Hrvatsku,Srbe u Srbiju i vi konja za trku imate. Mrs u TURSKU.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao *,
Lipanj 18, 2008
treba vas sve polit benzinom i zapaliti. sve redom. trujete svijet svojim primitivizmom stoko ofucana
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao trans-formacia,
Lipanj 18, 2008
hajmo brate svi odavde
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao car,
Lipanj 18, 2008
nisu HRVATI preslabi m*****e holandski ,vec su slabi hrvatski politicari koji se ni kod zena s kojima zive nisu dokazali ,a kamo da se dokazu onima koji su kao i ti.MAJMUN
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao sedsa,
Lipanj 18, 2008
5% stanovnistva BiH nemoze dobiti entitet. pa vise ce kineza biti za 5god
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao victory,
Lipanj 18, 2008
ZA *:
ha, ha, ha, ha. vidi se tko je primitivan. Procitaj svoj post i reci je li to primitivno ili sta?
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao Bogumil,
Lipanj 18, 2008
U kojoj cete jos drzavi na Zemaljskoj kugli naci ovaj slucaj: Ako si Hrvat moras biti jos i katolik i da glasas za HDZ, inace si nepodoban ili prividni Hrvat. Ako si Bosnjak moras biti i musliman i moras glasati za SDA, inace si nepodoban ili prividni Bosnjak. Ako si Srbin moras biti i pravoslavac i glasati za SDS, inace si nepodoban Srbin i izdajnik svog naroda?!?! Prica se ne zavrsava samo na tome, nego to ima dalekosezne posljedice medju sopstvenim narodom. Tako npr. ako si jedan od "nepodobnih ili laznih" neces lahko ostvariti niti jedno ljudsko pravo. Svugdje ces biti zadnji, omalozavan, neces dobiti nikakvih pomoci ni donacija, itd. Nakon sto smo potpisali onaj Sporazum sa EU, da vidimo koliko ce jos biti b.u.d.a.l.a pa da glasaju za nacionalne stranke! Vrijeme da se osvijestimo prije nego dobijemo jos koji samar!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +5
... napisao djordje,
Lipanj 18, 2008
ali mi vas cekamo na shengenu...i tu cemo vam naplatit sve zulume sto cinite
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao victory,
Lipanj 18, 2008
Za Bogumila: Ako ti nesto od toga moras biti ja ne moram. Ali znam sta sam i sta necu nikad biti. Hrvat sam, a nikad necu biti Bosanac ili Bosnjak.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -1
... napisao krvopija,
Lipanj 18, 2008
Evo da i ja nesto kažem:"Raditi "deel" s' Holanđanima nije baš dobro sjetite se Srebrenice.Hoće li bit jos jedan entitet to nećemo odlučiti mi a ni naši političari biće kako "Big Brother" kaže tj. velike sile.Dobro neko reče da imamo platu 2000 KM nebi sad vi mlatili praznu slamu.Izfrustrirani ste svim i svačim pa se liječite jedni na drugima psujuć i vrijeđajuć na nac. osnovi.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao Bogumil,
Lipanj 18, 2008
Za victory: ne sjecam se da sam spomenuo da bi ako si Hrvat "morao" biti "Bosnjak ili Bosanac", okrecete nam svaku rijec i prevodite kako vama odgovara. Htio sam reci da je zavladao toliki nacionalizam u BiH da se nacija, vjera i stranka poistovjecuju!!! Zar nisam u pravu? I ako mene pitas, ja nisam nista od punudjenog, nego sam Bogumil islamske vjeroispovjesti. A mislim da si i ti po porijeklu Bogumil, samo, katolicke vjeroispovijesti. Sta je u tome sporno? Meni to nista ne smeta, ne bi ni valjalo da svi imamo ista misljenja, bilo bi monotono svima. Ali: DOLE SA EKSTREMNIM nacionalistickim misljenjima!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +7
... napisao dingo,
Lipanj 18, 2008
av,av,av,av,av,av,avav wuf,wuf,wuf,wuf,wuf,wuf,wuf,wuf,wuf,wuf,wuf došao je dingo prljavo australsko pseto da bije škutore. ggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao victory,
Lipanj 18, 2008
Za Bogumila:
To je samo znak da bjezis iz realnosti. Kakav Bogumil covjece! I shvatio sam ja sta si ti rekao. Ja ne poistevjecujem. Ja sam Hrvat katolicke vjere, a nisam Bosanac katolicke vjere.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -3
... napisao victory,
Lipanj 18, 2008
Za dinga:
Nije nas svladalo ni Osmanlijsko carstvo pa nece ni par poturica.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao dingo,
Lipanj 18, 2008
viktory nepise ovo dingo nego onaj kosovar. zar neprimjecujes moj stil pisanja.tipicna srpska posla. dingo je u pravom smislu dingo,samo ovaj srbenda-kosovar nekapira sta je znacenje mog nica,na satrovackom. papak i odkud bi znao.ovo ovaj provincijalac kao i wee vole se pod tudjim imenom umjesati.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao krvopija,
Lipanj 18, 2008
bogumil ajde objasni mi ko su bili bogumili vijerska slijedba na tragu kršćanstva ili su bili neki narod .Ajde nek mi bilo ko objasni .
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao politicarka,
Lipanj 19, 2008
j***m te bosno j***m te ja HRVATSKA moja domovinaaa!!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao Bogumil,
Lipanj 19, 2008
Pa objasnit cu ti, to je lako, jer sam jedan od njih. Dakle "Zemlja Bosna" prvi put se spominje sredinom X st. u djelu bizantijskog cara-pisca i historicara Konstantina Porfirogeneta "De administrando imperio" ("O upravljanju drzavom"). Spominje se kao "horion Bosna" a horion je u lingvistici naziv za zemlju.U Dubrovackim izvorima spominje se pod imenom Bosna, a Bosanski sabor kad bi zasjedao izgovarala bi se uvodna rijec:"BOSNA ZASJEDA, BOSNA ODLUCUJE". Ime Hercegovina znamo svi, kasnije je dodano a potice od titule Herceg Stjepana Vukcica Kosace.Prvi bosanski vladar bio je ban Boric, a nakon njega dolazi KULIN BAN. Poznata je u Svijetu njegova Povelja pisana na BOSANSKOM JEZIKU, a bila je upucena dubrovackim trgovcima kojom im garantije slobodu trgovine u Bosni bez carinske takse.U tadasnjoj Bosni egzistirale su 3 religije: katolicka, pravoslavna i bogumilska(ili patarenska).Bogumilsku vjeru Papa je nazivao "krivovjerjem ili bosanskom herezom ili bosanskom crkvom", tako da spremao krstaske pohode na Bosnu kako bi patarene pokrstio. I sam Kulin Ban bio je pataren, a da bi postedio Bosnu krstaskog pohoda presao je na katolicku vjeru pred samim Papom na Bilinom Polju u Zenici 1203 god. Odlike bogumilske vjere i Bogumila su slijedece: to su bili radini, marljivi i posteni ljudi, tihi i bogobojazni. Nisu vjerovali u posredovanje Pape izmedju Boga i covjeka, sto je Papu i razljutilo i poslao krstase. Po svom opisu njihiva vjera je jako slicna islamu, mada su je tada zvali"bosanska crkva", sto ce reci vjera koja se razlikuje od Papine vjere i vjere naroda iz susjednih Zemalja. Otuda se i u pjesmi rahm. Safeta Isovica spominje "Bosna, zemlja slavnih patarena". U navali krstaskih ratova patareni su pokoreni i vecinom pokrsteni. Dolaskom Turaka i islama oni jos jace ozivljavaju svoju bogumilsku vjeru, odnosno masovno prelaze na islam jer su u njemu nasli ogromnu slicnost sa ucenjem kojeg su oni do tada upraznjavali. Dakle da pojasnim, bogumilska vjera nije vjera katolika ni pravoslavaca, a ona je preteca islama u Bosni i Hercegovini. To ostavlja prostor za razmisljanje... Ako su halife i vjesnici islama i Muhammeda a.s. bili u 8.st. dosli do Spanije, a potom do pod Pariz u Francuskoj, djelovi tog islama padali su i u Zemlju Bosnu, tako da danasnja konstatacija kako Bosnjaci muslimani su zapravo p*******i Srbi i Hrvati jeste jedna od najvecih demagogija u historiji covjecanstva. Mi jesmo muslimani u BiH, postali cak i prije katolicke i pravoslavne vjere, a hriscanstvo je u BiH stiglo nasilnim pokrstavanjem Bogumila ili Patarena. Ako je dio hriscana za vrijeme Turaka i presao na islam, to je iz razloga sto su im pravi korijeni bili bosanski patarenski i bogumilski, a geni cine svoje. eto nadam se da smo objasnili pojam naseg postanka. Zakljucak: svi smo djeca Bosanskih Bogumila razlicitih vjeroispovjesti.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +8
... napisao Grana,
Lipanj 19, 2008
za Bogumila E koliko sam ja tebe skontao vi ste u BiH postali muslimani i prije proroka Muhameda i postanka islama uopće. Bit će da ste bili muslimani još od "piramida" u Visokom