Mladež HDZ-a 1990. zabrinuta zbog izgreda u kojima su žrtve građani koji navijaju za Hrvatsku
BiH - Politika | Petak, 13 Lipanj 2008
M
ladež HDZ-a 1990 uputila je priopćenje za javnost u kojem ističe svoju zabrinutost zbog izgreda u kojima su žrtve građani hrvatske nacionalnosti koji daju podršku hrvatskoj nogometnoj reprezentaciji na Europskom prvenstvu. "Kome
smetaju hrvatske zastave i hrvatski navijači koji dostojanstveno slave pobjedu svoje reprezentacije", pitaju se u Mladeži HDZ-a 1990 te ističu da posebno zabrinjavaju incidenti na području Središnje Bosne, u Vitezu i Bugojnu.
"Čini se da nakon svih zabrana i kršenja hrvatskih elementarnih nacionalnih i individualnih prava, kojima smo svakodnevno svjedoci u Bosni i Hercegovini, netko želi zabraniti Hrvatima slavlje povodom uspjeha hrvatske nogometne reprezentacije", navodi se u priopćenju.
Mladež HDZ-a 1990 poručuje pojedincima "koji nemaju koga podržati na europskom nogometnom prvenstvu i kojima nogometna radost služi kao povod za međunacionalne sukobe poručujemo da prestanu koristiti šport kao izgovor za ispoljavanje osobnih frustracija".
"Nadamo se da će hrvatski navijači ostati dostojanstveni i da neće nasjedati provokacijama neodgovornih pojedinaca", ističu iz Mladeži HDZ-a 1990 te pozivaju policiju da osigura red na ulicama tijekom utakmica te da kazni sve izgrednike kojim je nogomet samo povod za izazivanje nemira. (F)
Šta imaju biti zabrinuti. Sve su to nacionalističke nebuloze, kojima je omladina zatrovana na sve tri strane, pa od tih predrasuda prema drugima i drugačijima, ne misle više svojom glavom, niti su razumni, jer su ih stariji zatrovali. Sport treba da bude nešto zdrava, a ne da te od toga boli glava. jednostavno rečeno, ne vrijedi tim stvarima razbijati glavu, nego raditi na tome da se uvažavaju različitosti i učiti mlade toleranciji a ne im pričati o ratnim opcijama.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao Slavisa,
Lipanj 13, 2008
Skupina Bošnjaka napala je sinoć u Bugojnu hrvatske navijače koji su slavili pobjedu nogometne reprezentacije Hrvatske nad Njemačkom.
Naime, kako Pincom.info doznaje od očevidaca, incident se dogodio dok su hrvatski navijači slavili pobjedu nad Njemačkom vozeći se kroz grad sa istaknutim hrvatskim zastavama.
''Kad smo došli do dijela grada u koji izlaze uglavnom Bošnjaci najednom smo bili napadnuti bocama iz kafića. Policija je nijemo promatrala ovaj događaj'', kazao je za Pincom.info dvadesettrogodišnji N.S. iz Bugojna.
On smatra kako su Bošnjaci vjerojatno bili iziritirani hrvatskim zastavama i pjevanjem hrvatskih pjesama te su stoga odlučili napasti kolonu hrvatskih navijača.
''Boce su letjele na sve strane. Srećom nitko nije ozbiljnije ozlijeđen. No, jedan je skupocijeni BMW X5 poprilično oštećen. Mi nismo uzvraćali nasiljem jer smo zadržali prisebnost. Odmah smo otišli na policiju i prijavili ovaj slučaj. Obećali su nam da će istražiti što se dogodilo'', kaže naš sugovornik.
No, u MUP-u Srednjobosanske županije (SBŽ), ovaj incident uopće nije registriran.
''Naš glasnogovornik Šerif Baručija je otišao klanjati đumu, pa provjerite u PU Bugojno, ili nazovite kasnije. Vjerojatno nam nisu javili inače bismo imali taj događaj registririan'', kazali su nam danas oko podneva u Uredu za odnose s javnosti MUP-a SBŽ.
U PU Bugojno su nam, pak, kazali kako ''nisu ovlašteni davati ikakve informacije novinarima'', no potvrdili kako se ''dogodio manji incident u središtu grada''.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +3
... napisao kredigs,
Lipanj 13, 2008
nemojte se vi brinuti o nama,ovi "veliki" nam kroje kapu vec 18 god pa nam je sve gore i sve nas je manje
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +5
... napisao mladež moj k....,
Lipanj 13, 2008
bla bla bliže se izbori....bla bla.oni kao zabrinuti-ma daj ne kakajte života vam
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +7
... napisao Barrett,
Lipanj 13, 2008
Provokacija je uvijek bilo i uvijek će biti, da se razumijemo. Međutim, očito ugnjetavanje Hrvata u ovoj kvazi državi, tvorevini zapada, se vidi u činjenici da policija koja se nalazila u neposrednoj blizini, nije reagirala na napade na Hrvate u Bugojnu. I onda se čude zašto Hrvati ovu državu ne doživljavaju svojom, iako je nastala upravo zahvaljujući Hrvatskoj. Pojedini Bošnjaci očito brzo zaboravljaju, ali netko to odgore vidi sve. Pozdrav ljudima dobre volje,koje god vjeroispovijesti i nacionalnosti bili!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +2
... napisao shteta,
Lipanj 13, 2008
apisao mladež moj k...., Lipanj 13, 2008 bla bla bliže se izbori....bla bla.oni kao zabrinuti-ma daj ne kakajte života vam..
POTPISUJEM...
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +2
... napisao Slavisa,
Lipanj 13, 2008
VITEZ – Policija je sinoć spriječila izbijanje sukoba između Hrvata i Bošnjaka u Vitezu koji je mogao biti i većih razmjera, a uhićene su i tri osobe.
Naime, kako je priopćeno iz MUP-a Srednjobosanske županije, sinoć je nakon utakmice nogometnih reprezentacija Hrvatske i Njemačke oko 21 sat, iz pravca Viteza, ulicom Hrvatskih Branitelja i Kralja Tvrtka veća grupa navijača reprezentacije Hrvatske krenula u pravcu Starog Viteza-mahale. ž
''Istovremeno u Starom Vitezu-mahali došlo je do okupljanja veće grupe osoba bošnjačke nacionalnosti. Moglo je doći do fizičkog obračuna koji je spriječen brzom intervencijom djelatnika Policijske postaje Vitez i Jedinice za potporu MUP-a SBŽ Travnik. U akciji su privedeni I. Š. i D. B. iz Viteza te A. G. iz Starog Viteza'', priopćeno je.
U priopćenju se ističe kako je PP Vitez upućena pomoć iz Travnika, Novog Travnika, te još jedna ophodnja policije za potporu te je spriječen bilo kakav kontakt između Hrvata i Bošnjaka.
''U navedenim događajima razbijeno je staklo na pekari, na veleprodaji, kugla od rasvjete, staklo na jednom vozilu, kao i staklo na dvjema kućama. Očevid je obavio istražitelj PP Vitez'', zaključuje se u priopćenju. -------------------------------------------- Stvarno sramota i veoma losa reklama za muslimane.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -2
... napisao SSSS,
Lipanj 13, 2008
ma samo nasa hrvate ugnjetavaju kako mene niko ne dira i ne gadja bocama a i ja sam hrvat nit koga diram niti ko mene dira ja samo radim i nemam kad glave dignut od umora počnite i vi moja omladino raditi pa vas niko neće dirati jer nećete imati kad skakat po ulici i lajat jedni na druge
zar je osto iko od bosanaca tamo zar nisu svi u mostaru
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +6
... napisao Babinjo,
Lipanj 13, 2008
bla bla bla
IZBORI
bla bla bla
Isto sranje, drugo pakovanje na svakoj strani !
bla bla bla
ZAKLJUČAK !!! Treba fotelju sačuvati... i mala djeca znaju za vašu šuplju priču pred izbore...
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +8
... napisao enola,
Lipanj 13, 2008
zato i je država u k***u,dok nam HDZ puni glavu u hrvatstvu,opljačkaše nam sve u državi...al nek se navija...d***lizam.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -1
... napisao Barrett,
Lipanj 13, 2008
Za gospodina SSSS: Stoji to što se napisali, ali kada se omladina koja ipak radi, koliko vam god to bilo teško priznati, malo odmakne od tog rada i želi proslaviti pobjedu nogometne reprezentacije za koju navija, zašto im to uskratiti. Da se razumijemo, prva osuđujem nacionalizam i ove ustašoidne umove kojih ima. Nije sve u radu, kako ste naveli. Zašto ne pustiti mlade da se vesele pa da barem malo odmore od sivila današnjice koje je još tmurnije u ovoj tvorevini od države?
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +11
... napisao jaaa,
Lipanj 13, 2008
Ma odj**i te vi mladez HDZ-a, lopovi kao i ovi stari HDZ-a. Ma blize se izbori...p***a vam materina sta ste vi zabrinuti, budite malo zabrinuti sa stanjem na Sveucilistu u Mostaru, gdje studenti placaju svaki klinac, a diplomski studij ce kostati 600 KM, a zupanije koje bi trebale izdvajati novce za placanje upisnina to ne cine....Tu se zabrinite, balavcad jedna....
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +10
... napisao neko123,
Lipanj 13, 2008
@jaaa u pravu si, nego samo još jedan razlog, za kupovanje glasova i naroda koji je isto stoka, i svaki će slušati svoga, srbin - srbina, bošnjak - bošnjaka, hrvat - hrvata, jevrej - jevreja, vehabija - vehabiju, jehovini svjedoci - jehovine svjedoke, četnici - četnike, b****e - b****e, ustaše - ustaše, ostali - ostale i tako u nedogled, dokle više u PM??? Apsurd je pričati o zajedništvu, bola kako vam više svima nije jasno, mi smo stalno zajedno samo se tučemo, umjesto da idemo na takmičenja inovacija, sportska takmičenja, da se takmičimo ko će više, brže napredovati, ko će više mladih zaposliti, nego ko životinje, fuj
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +4
... napisao neka neka...,
Lipanj 13, 2008
Sve ide u pravcu raspada kvazijugoslavije na sitno - neprirodne tvorevine zvene BiH. Tzv. Bošnjaci najviše se trude u tome, a mi Hrvati sigurno ne žalimo. Nastavite federalna braćo, vi ćete kasnije više žaliti nego itko. Ili ćete se prilagoditi, onako kameleonski kao i puno puta ranije. Mora da ćete se tada izjasšnjavati kao Tunguzi ili Ćurguzi.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -2
... napisao ua,
Lipanj 13, 2008
podvelesci ,nevesinjci,gacani...ima li vas još ˝vrli i pravi ˝ mostarci heheh
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -1
... napisao PEACE,
Lipanj 13, 2008
Dajte bola izbori su..... pretprošle godine Mostar sa brazil-hrvatska, sad neki tamo vitez i bugojno.... de ne kenjajte nego radite nešto !
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +6
... napisao lako,
Lipanj 13, 2008
da i italia je moja reprezentacija lol
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao neko123,
Lipanj 13, 2008
@neka neka bola glup si, volio bi ti to al bola neće ti se ispuniti želja, kao što se nikome nije ispunila da osvoji BiH Austrougarska, Turska, Hrvatska, Srbija, do prije rata ti nije smetao mjesec i zvijezda na fildžanu ni komšija samo laj, laj, de da čujemo još malo kako to ti radiš, citiram:"av, av" :P
što su dečki zabrinuti , pa izbori su za tri mjeseca... koji licemjeri ste cccc koji ološ
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +3
... napisao flash&storm,
Lipanj 13, 2008
za o bit će tebi kao 93
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao SSSS,
Lipanj 13, 2008
za slavišu ja navijam za hrvatsku i niko mi ne smeta niti mi ikad iko meže zasmetati jer ja to nedozvoljavam nikome i meni su u mahali davno nekad razbili auto pa niko nije pisao o tome
TREBO BI SE ZAKON IZVEST DA SE NESMIJE NITI JEDNA STRANA ZASTAVA NOSITI U BIH, OSIM DIPLOMATA ITD! SAME PROVOKACIJE!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +5
... napisao p****i,
Lipanj 13, 2008
Bolje vam je da se zabrinete tko vam vodi stranku, pa su sve u HNŽ-u prodali muslimanima (sva ministarstva, komesara MUP-a i sve ostalo) pa su sada zabrinuti. Slabo nas i tuku kako ste sve prodali i***ti jedni iz HDZ 1990
cuj vi se zabrinuli?HAHAHA pa p...a vam materina ucinite nesto po tom pitanju!!!ucinite nesto po bilo kojem pitanju koji je u interesu hrvatskog naroda!!!svo sto mozes cuti od oba HDZa su fraze tipa: "izrazili su zabrinutost,izdali su priocenje za javnost,oglasili su se,pa onda opet malo zabrinutosti zacinjene sa ugrozenosti,pa onda malo o opstojnosti naroda na ovim prostorima..." Dosta je vise toga vec krenite sa konkretnim rijesenjima za nase probleme,probleme hrvatskog naroda u BiH!!!Ne treba nam tudje al hocemo svoje svim srcem.Hocemo HRVATSKI ENTITET U BIH TVOREVINI!!!Hocemo ono sto imaju i ostala dva naroda u BiH:
Odvajanje proracuna od federalnih "partnera"
Pravo na hrvatski kanal na kojem ce raditi hrvatski novinari i izvjestavati nas na nasem jeziku,a sami cemo ga financirati.
Skolski sustav na hrvatskom jeziku koji cemo financirati vlastitim sredstvima a ne kao do sada, milostinjom iz hrvatske.
Zelimo sve ono sto bi svaki normalan covjek pozelio,a to mozemo jedino dobiti ako odlucujemo sami o svojoj sudbini,dakle kroz HRVATSKI ENTITET U BiH!!! Bog i hrvati,tko nije neka pati!!!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao lol,
Lipanj 13, 2008
za o.....sto si humorističan ti čovjek,pravi šaldžija hehe
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao dosta,
Lipanj 13, 2008
Što bi policija reagovala u Bugojnu kada ne reaguje ni u mostaru kada se divlja po gradu i pijevaju ustaške pjesme.Bugojno,Mostar pa to su fašistička legla kao što je i vlast.Ne osjećam se niti jednom nacijom,ne želim biti tele kojim drugi manipulira.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -2
... napisao miranda,
Lipanj 13, 2008
Pa,normalno. Baš me čudi da bi sve prošlo mirno! Svatko ima pravo navijati za koga želi.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +4
... napisao dosta,
Lipanj 13, 2008
Kakvo je dostojanstveno slavlje lomiti.razbijati,pucati,bijesniti po gradu?To mladež HDZ-a neće da vidi,kao ni srpska i muslimanska mladež a svi se pozivaju na vijeru i naciju.To nije mladež,to su dijeca fašista koja su se nak****a svakuda i koju treba potamaniti u korijenu da bi smo imali zdravo društvo.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -2
... napisao jojo,
Lipanj 13, 2008
uja ba le jedan
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao Švabo,
Lipanj 13, 2008
Tako i ste i vi divljali "93 u Srednjoj Bosni i Mostaru,samo niste dobili po nosu koliko ste trebali,šta bi u Mostaru kada je igrao Brazil,za koga ste onda navijali,sportsko navijanje pa ranište momka
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao Slavisa,
Lipanj 13, 2008
U središtu Viteza u nedjelju navečer zbio se nezapamćen incident. Još uvijek policiji nepoznati počinitelji napali su svadbenu kolonu vozila koja se iz smjera župne crkve kretala prema središtu grada i hotelu Vitez u kojem su radosni ulazak u bračne vode proslavili Valerija i Dinko Bobaš Pupić iz Viteza.
Naime, na potezu od ambulante do džamije u dijelu Viteza poznatom kao Stari Vitez ili Mahala, većinski nastanjenim bošnjačkim stanovništvom, kako svjedoče sugovornici, mladići ne stariji od 17 godina kamenicama i bocama napali su svadbenu kolonu.
Dvije osobe, Željko Pušelj i Valentin Matković, su ozlijeđene u ovom incidentu. Materijalna šteta je načinjena na tri automobila. --------------------------------------------
Ovo je dokaz da vi muslimani trazite bilo koji razlog da napadate Hrvate!! Bilo da je to hrvatska svadba ili slavlje sbog pobjede hrvatske reprezentacije.Hvala Bogu i Isusu Hristu da smo vas se, barem mi Srbi, rijesili!!Ne dajte se Hrvati i cestitke na pobjedi!!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao ban me please,
Lipanj 13, 2008
Daj Slavisa obrisi usta i uvuci jezik nisi zanimljiv s tim potkuhavanjem ni jednima ni drugima a sada ni trecima ako imas sta pametno za reci reci a ako nemas onda suti i idi lozit nekoga drugog a za sve ostalo i incidente ima zakon ima policija kakva takva pa nek hvata budale
Fanta ti si i***t i nemas pojma o cemu pricas lako ti je laprdati o ratu preko mora pitaj invalide i ove momke i ljude koji su bili dole da ratuju mislim da ce normalan zivot izabrat svak pri pameti ko sto i bira a ti ko gradjanin USA trebao si nauciti se demokraciji imas stranke pa biraj i bori se normalnim putem za svoja prava a ne ko monkey okey djon wejn
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +5
... napisao (T)KO,
Lipanj 13, 2008
i u nasem jedinstvenom mostaru se slavi.doduse u po grada,ali jebaji ga-tako je. bez obzira na sve,vama sto huskate sa ovakvim clancima svaki put spomenem to malo familije seljacke.zasluzujete buraz.i opet vam je spominjem,jer vama nije stalo ni trun do naroda.a uz to se dobro naP**Ite rineka.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao crna guja,
Lipanj 13, 2008
Zašto se mladež nije zapitala što se tolerira divljanje po Mostaru, na starom Veležovom. Umjesto da se veliča pobjeda i igra Hrvatske repke, to postaje poligon nekakvim anonimusima koji se kobajagi zovu Ultrasi. Oni zaustavljaju promet, bacaju boce, navijaju protiv Red Army koji s Hrvatima imaju samo to što ih mrze. Policija to mirno promatra sve dok ne padne mrtva glava. Što se tiče nereda u Vitezu i Bugojnu, ne kontam koji su klinac išli tamo gdje žive Lijeba. Samo su htjeli da ih zajebaju i iritiraju. Ma njih treba samo ignorirati, praviti se da ih nema, jer oni EURO mogu gledati samo na TV-u u narednih 30 godina. Ni mi ovdje ne idemo preko musale. To i nije naš Mostar nego njihov.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +6
... napisao Slavisa,
Lipanj 13, 2008
ban me please,sta ovde gore navedeno nije tacno, pa ovo je hrvatski tisak napisao, a ne ja.Sto se tice policije, vidjeli smo ih na djelu u Bugojnu.Nemaju vremena da zavode red , posto moraju na dzunu..mozes mislit!!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao anestezija,
Lipanj 13, 2008
Fanta Ko je još lud ratovati i ginuti?za koga?Ponovo za lopove i profitere koji imaju položaje i vile a oni koje su slali u rat nemaju kruha,invalidi se ubijaju itd,itd.Ako se tebi ratuje ti ratuj ali ne potpaljuj druge šupljim pričama.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +6
... napisao Slavisa,
Lipanj 13, 2008
Protiv sam svakog rata ali ovakvo ponasanje ce dovesti do jos vece podjele.Pa covjece, ima da navijam za koga ja hocu i to bez straha da ce me neko zbog toga fizicki napadati!!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +2
... napisao KK,
Lipanj 13, 2008
Ne opravdavam napade na hrvatske navijače,ali mislim da bi naši trebali pobjedu slaviti na našem teritoriju a ne ići na bošnjački teritorij.U Vitezu su otišli u bošnjački dio sa namjerom da provociraju,da su pametni otišli bi u neko naše mjesto proslaviti sa svojim narodom..Treba prvo OČISTITI ISPRED SVOGA PRAGA.Huligani su HULIGANI!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +3
... napisao ban me please,
Lipanj 13, 2008
Cuj mozes misliti :) jesi ti prespavao zadnjih 18 godina jel te to nesto cudi u ovoj bivsoj yugi jel te zacudlo kako tvoj narod je palio od slovenije preko hrvatske do kosova jel te zacudilo sto ameri i europa dade nezavisnost kosovu a zacudi se ti nad ovim clankom uuuu koja obzirnost bjeri slavisa ne seri boga ti procitaj jos jednom sta sam ti napiso gore peace
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao yogi,
Lipanj 13, 2008
ma bićete i vi ponovo prvaci u sjedećoj odbojci pa eto i vama razloga za feštu širih razmjera .Samo nas eto baš nešto i nije brig za to.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao Slavisa,
Lipanj 13, 2008
KK,i to je tacno ali zar treba da se bojimo jedni drugih samo zato sto navijamo za reprezentaciju koju smatramo svojom??Da su prave komsije i oni bi se radovali!!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao NAJLONKE,
Lipanj 13, 2008
SLAAŽEM SE SA ANESTZIJOM!TI FANTA NAPRDUJEŠ IZ AMERIKE,NAVIJAŠ KAO I DRUGI ŠTO SU NAVIJALI IZ MIŠIJIH RUPA A KAD SE RAT OKONČAO DOLETILI SU PO MISAMA I DžENAZAMA IZRAŽAVATI SUĆUTI OBITELjIMA POGINULIH,POZIVATI NA OSVETU I MRŽNjU.TI I TAKVI LjIGAVCI STIDITE SE ZEMLjE NKOJA VAS DRŽI!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +4
... napisao patriota,
Lipanj 13, 2008
Za gospodina Barrett, A zasto se ne vesele normalno za sebe ,a ne da idu tamo gdje izlaze najvise bosnjaci,znaci sa razlogom.Nista drugo nego provokacije. Vazda sam volio da pobijedi Hrvatska i siguran sam puno ljudi je isto tako,ali nakon ovih vasih "veselja" mislim da nas je sve manje i manje.Samo Mrznjom navlacite jos vecu mrznju na sebe.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao ban me please,
Lipanj 13, 2008
Bola i ne treba te biti briga yogi imas to pravo i pravo za koga ces naijat samo naprijed neko je ljubomoran neko nije nekoga je rat vise okrznuo nekoga nije jbg zato dodju ljubomorni komentari ali nema razloga da se oziva na rat halloo pameti i slavisa kaze losa reklama za muslimane hahaha ludilo ocami ako sam ne vidis ironju slavisa ne znam zapitaj se rat 90 95 sloenija hrvatska bih kosovo bla bla
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao Slavisa,
Lipanj 13, 2008
ban me please,ok evo ja kao Srbin priznajem da su pojedinci iz mog naroda cinili zlo ali cinili ste i vi.Da ne bi sada otisli daleko, samo jedno pitanje:"da li ti opravdavas napad na hrvatske svatove( a tako ste ubili i srpskog svata 1992)i napad flasama na hrvatske navijace i kako je to OK po tebi"??
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao BHF,
Lipanj 13, 2008
" dok mirno i dostojanstveno slave pobjedu Hrvatske..." hahahaha pozivam vas da mirno i dostojanstveno demoliramo RTV dom...hahahahaha
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -1
... napisao ZUNZO,
Lipanj 13, 2008
FANTA m*****e POKYSAJTE PA DA VIDIMO OVAKO MOZETE MOZDA OPSTATI A NA TAJ TVOJ NACIN TO JE VAS NESTANAK NEMA VISE DOKTORA [VRANE] DA VAM POMOGNE . VI PROVOCIRATE SRBE I MUSLIMANE
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -1
... napisao patriota,
Lipanj 13, 2008
Ne SERI slavisa vise,ne zasluzujes ni ime da ti se pise velikim slovom.Zavezi!!!!!!!!!!!!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +4
... napisao Hrvat,
Lipanj 13, 2008
Samo to i znaju, izražavat zabrinutost. Koji su to šupljaci, na tuđoj muci skupljaju političke bodove, samo čekaju da se ovakvo sranje desi. Nek naprave nesto u tom pogledu, pa na vlasti su...
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +2
... napisao ban me please,
Lipanj 13, 2008
Bola ko ima i trunke pameti rece u zatvor odma s njima ko sto i JA kazem zatvor pa nek sami sebi prave probleme a nas koji smo zeljni normalnog zivota pustite nas na miru dosta bola S****A nadjite se negdje pobite se i skratite nama muke i strahove opet ce nevin neko stradat ko i uvijek o tome se radi u clancima
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao NAJLONKE,
Lipanj 13, 2008
BHF MALOUMNIČE JEDAN,KUKAVICO IDI SAM PA DEMOLIRAJ A NE POZIVAJ DRUGE NA VANDALIZAM.OČITO SI ISKOMPLEKSIRAN DO KRAJA.ZA TEBE NIJE NIŠTA..NI SPORT,NITI SLAVLjE JER TKVI I NAJBLISTAVIJE TRENUTKE POKVARE.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +3
... napisao ban me please,
Lipanj 13, 2008
Joj joj joj odakle si ti Slavisa gdje zivis svega ti kome smatra teroristom smatras me ti tzv 500 god naprijed jel vidim nemoj tako brzo napredovat i nemoj mjesat veru u ovo nema ona nikakve veze niscim ovo je cisto medjuljudski odnosi a sto se tice drzave vode je kriminalci na sve 3 strana kako ce zavrsit zna se vala Slavisa isto kako zavrsi i Kosovo kako USA i EU kaze
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +4
... napisao vico,
Lipanj 13, 2008
ta ne navijaju radi fudbala nego da bi provocirali
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao yogi,
Lipanj 13, 2008
ma čujte glavne piizzdarije rade mulci od 14-18 god. ja sam ratni invalid prošao sam rat sa Srbima pa s armijom BIH nemam problema u komunikaciji s bilo kim ,ne mrzim nikog bez obzira na sve.Rat je rat a sad je mir ,uspijeh nekog trećeg na bilo kojem podrucju me ne smeta jer od uspješnog ti može bit samo bolje .Ali ovo sto se sad dogadja je čista ljubomora i zavist čemu ovo!!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao Slavisa,
Lipanj 13, 2008
ban me please, hoce hoce, ne kazem ja, ali mi nsi odgovorio na ono moje gornje pitanje, pa ti ga evo ponavljam:"da li ti opravdavas napad na hrvatske svatove( a tako ste ubili i srpskog svata 1992)i napad flasama na hrvatske navijace i kako je to OK po tebi"??
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -1
... napisao seh,
Lipanj 13, 2008
A šta ako kojim slučajem turska pobjedi Hrvatsku u četvrtfinalu a muslimani sa turskim i bosanskim zastavama dođu u zapadni dio Mostara.Možete da zamislite te komentare od muslimana da oni nisu provocvirali kao ovi u Bugojnu.Ko šta traži neka i dobije a na kraju opet kriva policija.HAHAHA.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao Slavisa,
Lipanj 13, 2008
Pa je'l vam to Turska matica, majke ti??Imamo li mi onda pravo, kao i vi da kazemo idite iz Bosne ako vam se ne svidja u svoju maticu Tursku??Koliko vas govori turski jezik?? Ma daaaaj...
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao ban me please,
Lipanj 13, 2008
Napisao sam da nisam rekao sam da odma treba pozatvarat i kaznit svakog ko pravi bilo kakve nerede a nereda ce biti navijacki ovakvih onakvih ali nek ostane to medju navijacima okej a ne da se preliva i na nevin narod koji je samo u prolazu ili koji kao nastradali Hrvati samo gledaju i navijaju
Znaci ti mislis da su ovo sam navijaci i da je ovo sve bezazleno!!Izbjegavas direktan odgovor, a to je da su muslimani pretjerali i da je sve ovo na vjerskoj osnovi, eto to ti nemas hrabrosti da prevalis preko usta!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -1
... napisao Slavisa,
Lipanj 13, 2008
Onda su i na onoj svadbi muslimani napali Hrvate zbog navijackih pretenzija!!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -1
... napisao ban me please,
Lipanj 13, 2008
Muslimani su krivi treba zatvori krivce i osuditi naravno da je na vjerskoj osnovi jok eto na sportskoj je radi se o tome da se desava to nevinim ljudima coece koji su za normalan zivot A za Fantu brdjosa posljednjeg pa gdje ces reci da ides na kongres KKK (ako ides)pa zar nisi gledao film american history pa kazu da su to seljaci i najneorganizovanija grupa na svijetu a u ostalom radis crncem ili radis snjima sigurno poklopi se
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -3
... napisao ne kontam,
Lipanj 13, 2008
stari vitezovi, objasnite mi molim vas dvije stvari... koliko ja znam svi mi teisti ovdje smo monoteisti, pa kakve su onda postavke moj Bog/tvoj Bog? a druga stvar sta ti hrvat smeta da navijas za tursku, boli ga k***c iskreno..a bas kontam kako je cudno da bosanskohercegovacki HRVAT navija za (zamisli)HRVATsku (koja mu dade putovnicu, pare, jezik i pun jos k***c nekih bitnih egzistencijalnih stvari, a on se tako zvase i prije '91-e, golemo.. a tebi izvini sto ne znam u kojem ono dokumentu pise da si turak?! i jos nesto sta bi trebali plakat svi za vrijeme europskog i svetskog sto nasa (bez navodnika) reprezentacija ne valja k***u i ne ide nidje?! nadjete svog favorita i mirna bosna, eto turska, bravo, opet kazem nama ne smeta! uglavnom, bojim se da su velike sanse da hrvatska zaigra u cetvrt finalu sa turskom, pa eto odlicno, "no hard feeling", no klanja, no paljenja.. rat je bola zavrsio prije 13 godina.. pivu u ruku, natezi, pa nek bolji pobjedi..
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +3
... napisao ban me please,
Lipanj 13, 2008
Pa o tome se radi ne kontam coece al haj objasni ljudima objasni stoki
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao yogi,
Lipanj 13, 2008
de FANTA olad ti si obični mali mulac ti nemaš pojma .O čemu ti pričaš .De ne sramoti mene i moj narod i***te ksenofobičo-nacističko-rasistički.Moja je obotelj prolila potoke krvi u onom i ovom ratu pa ne mrzim Srbina ni muslimana zato što on to je .ODJEEBI
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao bucco,
Lipanj 13, 2008
ovo nije slavlje ovo je divljanje po mostaru koje policija mirno promatra i pojedinci se ponose s tim? radi ovoga strijepim od svake naredne pobjede i dijete mi traume doživljava sram vas i stid bilo dostojanstveno je ocito strani pojam za vecinu u mostaru
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +3
... napisao bucco,
Lipanj 13, 2008
ako sam ja morao dozivljavati traume u ratu nemora mi dijete dozivljavati u miru od svog naroda
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao ban me please,
Lipanj 13, 2008
Ali bucco to je stvar policije i zakona sta se smije sta se ne smije nek slavi ko hoce samo bez izgreda nista vise
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +4
... napisao seh,
Lipanj 13, 2008
Moj Slaviša gledaj sa ove strane.Muslimani tj.bošnjaci u Bosnu nisu došli niotkuda već su na islam prešli dolaskom turaka na ove prostore.Odlaskom turaka mi smo ovdje ostali.Ako baš hoćeš mi imamo pravo da kažemo da je nama više matica turska nego vama hrvatska ali nije u tome poenta.Poenta je to što se ide na provociranje drugih a ja na EP navijam prvo za Tursku a onda za hrvatsku i budi siguran da je tako i 90 posto muslimana u BiH ali ovakvim vašim ponašanjam malo će ko od nas nastaviti da navija za vas.U četvrtfinalu Turska dobija Hrvatsku na penale.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao aaacko,
Lipanj 14, 2008
Hrvatskoj reprezentaciji svaka čast na pobijedi,a mladež HDZ-a je produžena ruka starih gluposti.Nije mi jasno zbog čega svako hrvatsko mjesto mora biti obilježeno zastavom ili križem,nemojte pogrešno shvatit,ali očito postoji namjera da se drugima skrene pažnja na sebe.Ja mislim da je normalno što ljudi navijaju za Hrvatsku reprezentaciju,ali nije normalno da pri tome pljuju na državu u kojoj žive.Mislim da ovi zabrinuti mogu puno više doprinjeti ako mladim ljudima skrenu pažnju na nedolično ponašanje,već da se sada prave mahniti,a sami su doprinjeli ovakom stanju.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +2
... napisao UM93,
Lipanj 14, 2008
Slusajte primitivci!
Svatko ima pravo da navija za koga hoce. Ovdje se samo trazi razlog da se napadnu ovi ili oni ako nije radi skola, radi utakmica jest radi zastava ili praznika. Sve ovo skupa ide na k..... Vjecno isto, mi se svadjamo u bijemo, i dobivamo po glavi, a vodje nam udobno sjede u foteljama, piju viski, i spremaju se za ljetovanja u egzoticne zemlje...Tako vam je, a vi se svi skupa je.....!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +2
... napisao yogi,
Lipanj 14, 2008
bucco u čumu je problem pa to su nogometni navijači nisam ništa vidio nenormalno kad je nogomet u pitanju jel to nekakva šteta bila na aveniji .Doduše smeća je bilo poslije ali.Ja sam bio tamo sa svojim djetetom!!!Mislim pale gume svojih auta problem bi bio jedino da pale gume od mog auta.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -1
... napisao ne kontam,
Lipanj 14, 2008
slazem se s tobom donekle acko, ja sam hrvatica i vjernica,zena i volim nogomet,navijam za hrvatsku, a isto tako sam pratila i isla na tekme BiH reprezentacije prije par godina dok je jos imalo trzala kao riba na suhom, stoje i provokacije, ali j**i ga kad je sad potpuno smiksano urbano i ruralno stanovnistvo, pa ne mozes generalizirati ni pod razno, a kriz je vjerski simbol i definitivno ga ne treba do te mjere eksponirat i stavljat i gdje treba i gdje ne treba, neka crkava i dzamija, ali u normalnim kolicinama, ne teba na svakom koraku sadit vjerske objekte!!
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +4
... napisao yogi,
Lipanj 14, 2008
aaacko a što ti smeta križ i naša zastava u Hrvatskom mjestu naše mjesto ,naša zastava naš znak vjere. Meni tvoji znakovi ne smetaju .Pazi u tebi je problem tebi smeta a ako smeta onda mrziš
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao yogi,
Lipanj 14, 2008
ibn_jusufe da se nismo negdje sreli nikad nije kasno probaj
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao yogi,
Lipanj 14, 2008
recimo ,kroz moje mjesto svako malo prođu svatovi s zastavama islamskim šta bi mi sad trebali kvarit tim ljudima slavlje Ma dajte ljudi dok god nekom smeta križ,džamija,zastava, nevalja
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao steta,
Lipanj 14, 2008
ibn_Jusufe jel'de kasno se j**enom kajat, a sve bilo "ovo nije nas rat", nesto se kasno osiliste, desetljece poslije, normala kako god okrenes vi donji ispali.. al' ne brini allah ima net, on je uvijek on line.. ;)
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -1
... napisao bosnjak77,
Lipanj 14, 2008
Ja bih rado navijao za komsije da su to prave komsije kakve bi trebale da budu ali komsije su u proslom ratu pokazale kakve su i sta zele da urade od ove drzave i sta ocekujete da navijamo za one koji su se do juce borili a i danas se bore samo na drugi nacin da uniste ovu drzavu. Najgora kletva za neku drzavu bi bila da im pozelis komsije kakve ima Bosna i Hercegovina.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao ban me please,
Lipanj 14, 2008
noz, zica srebrenicaaaaaaaaaaaaaa sva mudrost jednog coeka u tri rijeci mocno nadam se da imas ogledalo pogledaj se jadni coece neces izdrzat 5 sekundi da se gledas
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +1
... napisao yogi,
Lipanj 14, 2008
bosnjak 77 ni vi niste bili nesto bolji kimsije u Bugojnu,Travniku,Varešu,Kaknju,Konjicu itd.Izgleda da je jedino komšiluk buo dobar u Tuzli i posavini
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao Barrett,
Lipanj 14, 2008
napisao patriota, Lipanj 13, 2008 Za gospodina Barrett, A zasto se ne vesele normalno za sebe ,a ne da idu tamo gdje izlaze najvise bosnjaci,znaci sa razlogom.
Zašto mislite da je ovo provokacija? Možda su se stvarno jednostavno veselili. Citirala sam ovaj dio namjerno jer naglašavam da je ovo jedna država u kojoj sva tri naroda imaju jednaka prava. E pa onda mi objasnite kakva su to mjesta gdje Hrvati ne smiju doći?! Uvijek ono najgore, zato s ovom državom i idemo uvijek korak naprijed, nazad dva. Plače mi se od ovoga, fuj.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao ban me please,
Lipanj 14, 2008
Ne mogu vise ima vas previse pijanih veceras petak na subotu popili malo ojacali momci klali bi i ratovali
Haj laku noc pametnim ljudima
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -1
... napisao masinovodja,
Lipanj 14, 2008
...koji k***c imaj ici u tudju kucu i ko lafo tamo proslavljat pobjedu.Sjedi kuci ili u najblizem komsiluku i slavi do zore ako hoces.Zamisli sada da je Bih pobjedila nekoga od velikih(dosta ce jos Neretva govana pronjeti dok se to desi)i da se ode recimo u S.Brijeg i pocne slaviti pobjeda
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +0
... napisao bosnjak77,
Lipanj 14, 2008
Ja ne mrzim ni hrvate ni srbe koji vole ovu drzavu a njeni su drzavljani mozete misliti ima i takvih to su moje komsije ali oni koji je ne vole eto vam srbije i hrvatske idite tamo kad ovu drzavu ne volite kao svoju. Pravi Bosanci i Hercegovci najvise vole ovu drzavu i navijaju za nju a kome je ona mrska a zivi ovdje neka ide znajte da moze samo lose donijet svima ako ostane jer su to oni cije su mozgove isprale "komsije" svojom politikom i svojim ciljevima koje nece nikad ako Bog da ostvariti ovdije.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +2
... napisao ......,
Lipanj 14, 2008
Fuj komentari..ja neznam zašto uopšte dozvoljavate komentare i kako blesni umovi uživaju pljujući jedni po drugima. Ljudi malo tolerancije ne nasjedajte na provokacije i uzdignite se iznad ovih zlobnih i bolesnih umova.
Uvijek su Hrvati imali dostojansvo...neka pati kome smeta....
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +2
... napisao ZUNZO,
Lipanj 14, 2008
GLUHO BILO UUUUUUUUUUUUUUUU NA GLAVI
izbriši
loš
dobar
Glasaj: -1
... napisao prika621,
Lipanj 14, 2008
pa ljudi moji ne mogu doci sebi.zivim u jednoj evropskoj zemlji i potpuno je normalno da su auti okiceni raznim zastavama zemalja ucesnica eura turci stavljaju svoje.talijani svoje.hrvati svoje.portugalci svoje i svi ostali svoje.i nikom nista,domaci ljudi kazu da je to u redu,svako ima pravo da se veseli kako zeli,dok ne ugrozava drugog,a u ovoj zemlji zive 114 razne nacije .e sad mi nikako ne ide u glavu zasto bosnjacima smetaju hrvatske zastave ,pa hrvati zive u bosni oduvijek.jos mi nesto ne ide u glavu.otkuda ta bosnjacka identifikacija sa turskom.pa turska ne stanuje u bosni 150 godina.to bi bilo isto da se alzir identifikuje sa francuskom,ili indijci sa engleskom.pa oni su kao i turska bili kolonijalni osvajaci.kako bosnjaci nemogu naci nesto iz predturske bosne da se s time identifikuju.cemu onda cudjenje zasto hrvati i srbi ne prihvataju bosnu kao svoju drzavu i zive tu samo zbog toga sto im svijet neda da se odvoje,a to nece moci trajat vjecno.pa i vjecna rusija se raspala.boze me oslobodi.
izbriši
loš
dobar
Glasaj: +2
... napisao HRVATINA,
Lipanj 14, 2008
MA NEDAJU MI SE CITAT OVI KOMENTARI ZNAM DA SU GLUPOSTI... ...ALI OPET KAZEM: NEKA PATI KOGA SMETA... ZA KOGA ONI NAVIJAJU NA EU? ZA TURKE? MA GORIT CE!